Valmet 865
Valvoja: Farmari-ryhmä
Valmet 865
Kun olis tarkoitus vaihtaa tuo 905 vähän pienempään ja ketterämpään.
Mitäs pitäis kahtoa tuommosesta 865? onko niissä jotain tyyppi vikoja tms.
siinä ois noin 6000 tuntia sekä ismen etukuormain. että onko aivan kaheli ajatus
Mitäs pitäis kahtoa tuommosesta 865? onko niissä jotain tyyppi vikoja tms.
siinä ois noin 6000 tuntia sekä ismen etukuormain. että onko aivan kaheli ajatus
865
Olin ostamassa 865:sta kuormaimella tunteja oli alle 3000, mutta ko. koneeseen oli tehty laatikko remontti kahteen otteeseen!?
Ilmeisesti Brasilian loota koneessa, mulla meni pupu pöksyyn sen jälkeen 865:n kanssa.Huhuja kuulin, että olisi ollut jossain vaiheessa jonkinmoinen ongelma, mutta myohemmin rattaita vahvistettu?
Ilmeisesti Brasilian loota koneessa, mulla meni pupu pöksyyn sen jälkeen 865:n kanssa.Huhuja kuulin, että olisi ollut jossain vaiheessa jonkinmoinen ongelma, mutta myohemmin rattaita vahvistettu?
Valmet 865...
No mä ostin sitten kuitenkin Valtra 900:n kuormaimella. oli vuosi mallia 99 ja tunteja 58! itellä siihen tuli nyt toukotöissä samoin tein 110 tuntia lisää kylvöhommissa yms.(oli perikunnan rattori, joka oli talvisin pihan lumen lykkäämisessä ollut).
Akseliväli on suht pitkä, ei kauhean ketterä mun mielestä, ja kuormain hieman rajoittaa kääntymistä...
Vaihteet pelaa kyllä todella nätisti, kun hellällä kädellä käyttää, eikä runno väkisin.
Tarkoitus olisi tehdä kourakuormaimen tuppisovitteet ja talvisin käyttää metsätöissä (on vielä metsäohjaamolla), sekä hakevaraston täyttämisessä.
Akseliväli on suht pitkä, ei kauhean ketterä mun mielestä, ja kuormain hieman rajoittaa kääntymistä...
Vaihteet pelaa kyllä todella nätisti, kun hellällä kädellä käyttää, eikä runno väkisin.
Tarkoitus olisi tehdä kourakuormaimen tuppisovitteet ja talvisin käyttää metsätöissä (on vielä metsäohjaamolla), sekä hakevaraston täyttämisessä.
-
massikka135
- Luokka: yli 150 hv
865
no meijän kahdella naapurilla on vamlet 865 eipä niissä oikee vikojaa oo ollu ja useesti olen ollut kummankin ratin takana jelppaamassa hommissa
- kenttamestari
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
-
aurauskeppi
Jep nostolaitteenhallinta on erittäin hyvä yllätyin positiivisesti sen suhteen.jospe kirjoitti:Itellä on just tällänen sisu valmetti 3500 mittaris eikä mitään muuta vikoja oo ollu ku hydrauliikka pumppu ja kaks siirto pumppua. hyvä vaihteisto, autocontrol hiton hyvä monessa työssä.
Kunpa DPS-pikavaihdekin olisi samaa tasoa käyttää..
Kujis: Hankin 6400:n käytettynä ja siihen on huoltomies pistänyt vyötärövalot ihan johdotuksineen päivineen katkaisijoineen alusta asti eli mitään ei ole ollut valmiina.