Täytemaan hinta
Valvoja: Farmari-ryhmä
- Mullifarmari
- Luokka: >500hv
Täytemaan hinta
Millainen olisi käypä hinta täytemaasta? Laakasiilojen tieltä aikanaan kaavittu n.80cm paksusti ruokamultaa + pohjamaata. Hht maalajiltaan.
Ostajaehdokas hommaa itse kuljetuksen. Mainitaan vielä, että lähimpään kasvukeskukseen on n.100km, joten tuota tavaraa ei viedä tosiaankaan ihan käsistä...
-Mf-
Ostajaehdokas hommaa itse kuljetuksen. Mainitaan vielä, että lähimpään kasvukeskukseen on n.100km, joten tuota tavaraa ei viedä tosiaankaan ihan käsistä...
-Mf-
Re: Täytemaan hinta
30€ kuorma oon ottanu jos joku on halunnu kipata. Täällä etelässä menee niinpäin ettei oikeestaan missään saa kippiä ilmaseks nostaa jos on savi kyydissä.
Toki jos hyvää peltomultaa oikeasti niin kannattaa melkein hyödyntää muihin tarkoituksiin kun täytteeks.
Toki jos hyvää peltomultaa oikeasti niin kannattaa melkein hyödyntää muihin tarkoituksiin kun täytteeks.
Meiltä aikoinaan yks kaiffari vei lainakalustolla, meidän kaivurilla lastasi. Vielä ei oo mitään maksananu vaikka lupasi, aikaa on 15v. ko. tapauksestaMullifarmari kirjoitti:Millainen olisi käypä hinta täytemaasta? Laakasiilojen tieltä aikanaan kaavittu n.80cm paksusti ruokamultaa + pohjamaata. Hht maalajiltaan.
-Mf-
-
traktorikuski
- Luokka: yli 200 hv
Ei liity mitenkään tähän mutta, Vantaan kaupungin maakaatopaikkat ottaa savesta 3 lippua, yksi kolme akselisen auton lippu on jotain 20€+alv. Kantavasta moreenista, yks lippu, hyvällä tuurilla.
Kekkilän multaa(lue savee) rekalinen (38t) maksaa n.800€ alveineen + rahti
Kekkilän multaa(lue savee) rekalinen (38t) maksaa n.800€ alveineen + rahti
- vilkku14
- Luokka: yli 200 hv
- Viesti:
Itse taisin pihasta ylimääräiseksi tulleen maan, noin 100 m3 vaihtaa paikallisen urakoitsijan kanssa murskeeseen!
En enää muista, sainko yhden vai kaksi kuormaa tilalle. Mutta kumpikin sai mitä tarvitsi ja molemmat oli tyytyväisiä, eikä jäljestäpäin huudeltu perään
En enää muista, sainko yhden vai kaksi kuormaa tilalle. Mutta kumpikin sai mitä tarvitsi ja molemmat oli tyytyväisiä, eikä jäljestäpäin huudeltu perään
olis tuossa ruokamultaa noin 1200neliön alalta kuorittuna, mutta eipä näy kiinnostavan rakentajia se, satasen kuorma. Perämaan saisivat kuormurikuskin taksalla viedä. Sitä olis noin 1000 kuutiota...