Heippa vaan kaikille !
Kirjoittelen tänne ensimmäistä kertaa.
Olen tehnyt vielä vanhoilla päivilläni täydellisen ammatinvaihdoksen.
Paperitöistä vaihdoin lehmiin enkä ole päivääkään vielä katunut.
Olen tällä hetkellä opiskelemassa maatalousalan koulussa ja valmistun
ensi vuoden kesällä.
Opiskeluun kuuluu paljon työntekoa ja olenkin siinä onnellisessa asemassa että pääsin naapurissa olevaan maataloon töihin. Eli siis navettaan ja lypsylle.
Olisi kiva kuulla onko minulla kanssasisaria kun olen vain negatiivista kuullut kertoessani itsestäni ja suunnitelmistani.
Kaikista kamalin kommentti oli se kun minulle sanottiin että olen aivan päästäni vialla: eihän kukaan tänä päivänä mene vapaaehtoisesti navettatöihin !
Mutta se siitä , pääasia että olen itse tyytyväinen !!!
Mutta nyt on kello taas jo niin paljon että pitää tissinkoittoon lähteä.
Kivaa talvenjatkoa kaikille ja kirjoitellaan !
Maatalousalalle vaihtanut karjakko
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
riippakoivu
- Luokka: Polkutraktori
-
kakes
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Olet tehnyt rohkean valinnan kun vaihdoit paperityöt ja kuukausipalkan navettahommiin. 10 vuotta sitten lähti lehmät olosuhteiden ja EU:n pakosta ja täytyy myöntää että välillä tulee sellaisia katumushetkiä ja uniakin vielä näkee joskus omasta karjasta. Hienoa että olet valinnut ammatiksesi maidon ja lihantuotannon. Tuo osoittaa kovaa ja työtä pelkäämätöntä luonnetta.
Muiden puheista ei kannata välittää mitään, ovat vain kateellisia. Pääasia on että on itse tyytyväinen siihen mitä tekee.
Hienoa nähdä että muitakin maauskoisia vielä löytyy. Ei muuta kuin hyviä tissinkoittoja vaan ja onnea valitsemallesi linjalle.
Muiden puheista ei kannata välittää mitään, ovat vain kateellisia. Pääasia on että on itse tyytyväinen siihen mitä tekee.
Hienoa nähdä että muitakin maauskoisia vielä löytyy. Ei muuta kuin hyviä tissinkoittoja vaan ja onnea valitsemallesi linjalle.