hyvänen aika!!!!!

Keskustelua Pottupellossa.fi kuvista.

Valvojat: Farmari-ryhmä, Pottupellossa.fi

viltsu155
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

hyvänen aika!!!!!

Lukematon viesti Kirjoittaja viltsu155 »

on tuo pannien saanti jo lapsellista!!!!jos jollekki kaikkia koneita haukkuvalle tyypille sanoo niinkö asia on nii heti tulee pannit,eikö sen pitäs olla toisin päin??? :x :x
rysler
Luokka: yli 200 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja rysler »

Niinhän sitä luulis,mutta sivusto on mielestäni mennyt alas päin kun alkuperäisten ylläpitäjien lisäksi on pitänyt hommata uusia valvojia . Niin lähes kaikki tenavat antaa "hyviä ja täydellisiä kommenteja" .Onneksi omia tenavia 9-14 v. ei vois vähempää kiinnostaa koneet, pois lukien tietokoneet pojilla joista ehdoton nyt wowi. ja tytöillä kaura moottorit.
mika
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja mika »

Mikä lie keski ikä noilla sivuilla? 10-15 vuotiaita tuntus olevan suuri osa. onhan niitä kiva aina välillä huudattaa ja vedättää, mutta joku asiallisuus pitäs säilyttää....

Ylläpito edit: Viestiä muokattu.
vajokki

Re: hyvänen aika!!!!!

Lukematon viesti Kirjoittaja vajokki »

viltsu155 kirjoitti:on tuo pannien saanti jo lapsellista!!!!jos jollekki kaikkia koneita haukkuvalle tyypille sanoo niinkö asia on nii heti tulee pannit,eikö sen pitäs olla toisin päin??? :x :x
joko se viltsu sai pannit??
*Deere*
Luokka: Hevosaura

Lukematon viesti Kirjoittaja *Deere* »

Mistä hyvästä :?:
mielestäni hyvin asiallinen kirjoittaja :o
jarska
Luokka: yli 100 hv

Re: hyvänen aika!!!!!

Lukematon viesti Kirjoittaja jarska »

vajokki kirjoitti:
viltsu155 kirjoitti:on tuo pannien saanti jo lapsellista!!!!jos jollekki kaikkia koneita haukkuvalle tyypille sanoo niinkö asia on nii heti tulee pannit,eikö sen pitäs olla toisin päin??? :x :x
joko se viltsu sai pannit??
TAASKO se viltsu sai pannit?
956XL

Lukematon viesti Kirjoittaja 956XL »

No kai sitä hetken aikaa ilmankin pärjää, siis pottupeltoa :wink: Ihmettä kyllä herättää tuollainen, ihan asialinjallahan siellä on liikuttu mitä oon lueskellu, toisin kuin eräät jotka hokevat samaa lausetta lähes joka kuvaan "huono kone jne", eikä kuitenkaan tule minkäänlaisia perusteita asiasta mikä tekee huonon. Ja mikä ihmeellisintä, harvemmin
näillä "tyypeillä" ei ole yhtäkään kuvaa lisättynä galleriaan.
viltsu155

Lukematon viesti Kirjoittaja viltsu155 »

tulihan ne taas vaihteeksi ja omasta mielestä ainaki ilman syytä....mut ei hätä oo tämän näköinen :wink: 8)
Kaupoi

Lukematon viesti Kirjoittaja Kaupoi »

Vaikka joku esittääkin "lapsellisia" kommentteja vailla perusteluja, kannattaako sitten itse vajota vielä alemmas. Eli jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta mikäli mennään henkilökohtasuuksiin, sitä ei voi sallia.
colt
Luokka: Hevosaura

Lukematon viesti Kirjoittaja colt »

kauankohan se banni kestää :?: :?: onneksi ite en ole joutunut vielä banniin :mrgreen:
Kaupoi

Lukematon viesti Kirjoittaja Kaupoi »

colt kirjoitti:kauankohan se banni kestää :?: :?: onneksi ite en ole joutunut vielä banniin :mrgreen:
Vuorokaudesta vuoteen.
Turvekeisari

Lukematon viesti Kirjoittaja Turvekeisari »

viltsu on kirjottanu omasta mielestäni asiallisesti, mitä ny pari kertaa vähä lipsunu jotenkin tuntuu ettei enää huumoria oo kellään
6265
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja 6265 »

voisikos joku viisaampi valottaa asiaa miten pääsisi kirjautumaan pottupeltoon?? eilen palasin lomalta ja olin kirjautumassa pottupeltoon mutta herjaa että salasana väärä :roll: omasta mielestäni se alkuperäinen pottupelto oli parhain :?
aksu

Lukematon viesti Kirjoittaja aksu »

itse en ole enää edes viitsinyt käydä siellä kun se koko ajan herjaa et salasana on väärä.... itse olen kanssa samaa mieltä että vanha oli parempi... vaikka onhan tää nykyne monipuolisempi jne..
jarska
Luokka: yli 100 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja jarska »

ootteko yrittänyt kirjautua etusivulla vai vasta gallerian puolella. etusivulla ei onnistu kirjautuminen. galleriassa onnistuu ainakin mulla.
Vastaa Viestiin