Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
on tuo pannien saanti jo lapsellista!!!!jos jollekki kaikkia koneita haukkuvalle tyypille sanoo niinkö asia on nii heti tulee pannit,eikö sen pitäs olla toisin päin???
Niinhän sitä luulis,mutta sivusto on mielestäni mennyt alas päin kun alkuperäisten ylläpitäjien lisäksi on pitänyt hommata uusia valvojia . Niin lähes kaikki tenavat antaa "hyviä ja täydellisiä kommenteja" .Onneksi omia tenavia 9-14 v. ei vois vähempää kiinnostaa koneet, pois lukien tietokoneet pojilla joista ehdoton nyt wowi. ja tytöillä kaura moottorit.
Mikä lie keski ikä noilla sivuilla? 10-15 vuotiaita tuntus olevan suuri osa. onhan niitä kiva aina välillä huudattaa ja vedättää, mutta joku asiallisuus pitäs säilyttää....
viltsu155 kirjoitti:on tuo pannien saanti jo lapsellista!!!!jos jollekki kaikkia koneita haukkuvalle tyypille sanoo niinkö asia on nii heti tulee pannit,eikö sen pitäs olla toisin päin???
viltsu155 kirjoitti:on tuo pannien saanti jo lapsellista!!!!jos jollekki kaikkia koneita haukkuvalle tyypille sanoo niinkö asia on nii heti tulee pannit,eikö sen pitäs olla toisin päin???
No kai sitä hetken aikaa ilmankin pärjää, siis pottupeltoa Ihmettä kyllä herättää tuollainen, ihan asialinjallahan siellä on liikuttu mitä oon lueskellu, toisin kuin eräät jotka hokevat samaa lausetta lähes joka kuvaan "huono kone jne", eikä kuitenkaan tule minkäänlaisia perusteita asiasta mikä tekee huonon. Ja mikä ihmeellisintä, harvemmin
näillä "tyypeillä" ei ole yhtäkään kuvaa lisättynä galleriaan.
Vaikka joku esittääkin "lapsellisia" kommentteja vailla perusteluja, kannattaako sitten itse vajota vielä alemmas. Eli jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta mikäli mennään henkilökohtasuuksiin, sitä ei voi sallia.
voisikos joku viisaampi valottaa asiaa miten pääsisi kirjautumaan pottupeltoon?? eilen palasin lomalta ja olin kirjautumassa pottupeltoon mutta herjaa että salasana väärä omasta mielestäni se alkuperäinen pottupelto oli parhain
itse en ole enää edes viitsinyt käydä siellä kun se koko ajan herjaa et salasana on väärä.... itse olen kanssa samaa mieltä että vanha oli parempi... vaikka onhan tää nykyne monipuolisempi jne..