Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
[[cummins]] kirjoitti:juu ei kyllä tuo mulle jo kelepaa, mielenkiinnosta vain kyselen. enkä mä ny pe**ele rupia raktoria mihinkää viemään että sitä saa vähä ruuvattua.
Usko ny hyvällä,säästät helposti vuodessa mitä maksaa pumpun irroitus,pumpun toimitus säädettäväksi ja säätäminen. Kulutus laskee takuuvarmasti verrattuna samaan tehoon minkä saa omilla säädöillä.
Mitä ATH tarkoitti,ettei mynässä ruuvailla enää??? Jotain vakavampaa sattunut?
mistäs ne sen tietää palioko sitä pitää ruuvata, ja tuo mun ruuvaaminen on niin pientäki. samalla lailla ne sen siä nussaroottoo ku ittekki.
[[cummins]] kirjoitti:mistäs ne sen tietää palioko sitä pitää ruuvata, ja tuo mun ruuvaaminen on niin pientäki. samalla lailla ne sen siä nussaroottoo ku ittekki.
kyllä mä siihen tulokseen oon tullu jotten tuon takia rupia pumppua irrotteleen ja lähetteleen minnekkää, ku muutenki tuo polttoaineen kulutus pieneni turpon asennuksen jälkeen vaikka oon ruuvannukki sitä.