International 955/956 tai 1055/1056

Keskustelua traktoreista ja työkoneista. Uusista malleista, vioista, parannuksista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

keke66
Luokka: yli 150 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja keke66 »

Kuulin et Mynädiesel olis lopettamassa tai ainakin vähentänyt hommia paljon, en varmaks tiedä pitääkö paikkaansa.
Jorma
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Jorma »

keke66 kirjoitti:Kuulin et Mynädiesel olis lopettamassa tai ainakin vähentänyt hommia paljon, en varmaks tiedä pitääkö paikkaansa.
Vahinko, jos noin on. Kyseessä, kun on firma jonka asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa.
[[cummins]]
Luokka: yli 200 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja [[cummins]] »

Jari kirjoitti:
[[cummins]] kirjoitti:juu ei kyllä tuo mulle jo kelepaa, mielenkiinnosta vain kyselen. enkä mä ny pe**ele rupia raktoria mihinkää viemään että sitä saa vähä ruuvattua.
Usko ny hyvällä,säästät helposti vuodessa mitä maksaa pumpun irroitus,pumpun toimitus säädettäväksi ja säätäminen. Kulutus laskee takuuvarmasti verrattuna samaan tehoon minkä saa omilla säädöillä.

Mitä ATH tarkoitti,ettei mynässä ruuvailla enää??? Jotain vakavampaa sattunut?
mistäs ne sen tietää palioko sitä pitää ruuvata, ja tuo mun ruuvaaminen on niin pientäki. samalla lailla ne sen siä nussaroottoo ku ittekki.
Jari

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari »

[[cummins]] kirjoitti:mistäs ne sen tietää palioko sitä pitää ruuvata, ja tuo mun ruuvaaminen on niin pientäki. samalla lailla ne sen siä nussaroottoo ku ittekki.
Selvä...
[[cummins]]

mitähän se eres suunnilleen maksaa jos sen sinne lähettää hipaastavaksi??
6350

Lukematon viesti Kirjoittaja 6350 »

[[cummins]] kirjoitti:mitähän se eres suunnilleen maksaa jos sen sinne lähettää hipaastavaksi??
Pari vuotta sitten Valtran huollossa irroitus/kiinnitys, postikulut ja itse säätötyö taisi olla yhteensä rapiat 300 euroa.

Tämä harmittanut kun puoli vuotta myöhemmin myydyissä samanlaisissa Boschin ruiskutuspumppu. :evil: ja Carraron etuakseli..
aksu

Lukematon viesti Kirjoittaja aksu »

Jorma kirjoitti:
keke66 kirjoitti:Kuulin et Mynädiesel olis lopettamassa tai ainakin vähentänyt hommia paljon, en varmaks tiedä pitääkö paikkaansa.
Vahinko, jos noin on. Kyseessä, kun on firma jonka asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa.
Alkaa vissiin ikä painamaan asiantuntijalla.
[[cummins]]

kyllä mä siihen tulokseen oon tullu jotten tuon takia rupia pumppua irrotteleen ja lähetteleen minnekkää, ku muutenki tuo polttoaineen kulutus pieneni turpon asennuksen jälkeen vaikka oon ruuvannukki sitä.
Vastaa Viestiin