No mutta kun... Entä poikkipuolista sanaa ajatuksista joita minulla ei ole? Tekstiin tekastuja ennakkoluuloja! Joskus saatan ottaa itteeni vaikka internetissä seikkailenkin. Koittanut ignorata ohi aiheen menevät jutut, mutta ei se oo helppoo. Ruokin mielelläni röllejä.. :3Cultor kirjoitti:Jos et halua kuulla mitään poikkipuolista ajatuksistasi, älä kirjoita niitä julkiselle keskustelupalstalle.Herää kirjoitti:Tätä minä olen alkanut pitää tavoitteena elämässäni, eikä siinä pitäs olla kellään natsilla mielipidettä.
Natsikortti esiin jo seitsemännessä postauksessa... Oi näitä aikoja ja lapsukaisten tapoja ;- )
Rankkaa faktaa tosiaan, mutta roppakaupalla paskaa samalla.Jari kirjoitti:Ja aika kylmät faktat kerroit, ei sen ihmeempää.SS kirjoitti:Eipä tässä mitään, malttinsa menettänyt on auttamattomasti jälkijunassa. Mukava mutta samalla hiukan ristiriitainen tunne on osua liiankin oikeaan.
Se on varma, että kiukuttelemalla ei farmia mistään syliin pullahda.
-SS-
Mutta olen ajatellut, että tua traktori hanke saa mennä menojaan.
Hepalla voi aika lailla samat hommat tehä.
, mutta mikä olisi kustannustehokkain heppa? Siis pystyiskö esim. "vuokraa" orin, joka puksii tamman? Sitten myydä tamma sittenkun varsa ois sopivan ikäinen, ja laittaa varsa auraneteen ja tamma myyntiin (ellei uutta heppaa tarvita)
Sillon ois koko ajan tuliterä heponen ojossa!=)
Onnistuisko tua? Näkeekö ongelmaa? :0

Ja olen suunnitelemassa omaa pikku sähkövoimalaa, jos satuit katselemaan aijempia kommentejani... = P

Eipä sitä kauheen kauaan tarvitse niitäkään vuokratuloja ottaa. Sillain että laina maksettu ja mukava pääoma tilillä. <- Valhe. Aijon ottaa jokaisen pennin irti minkä saan. Jos on mussuttamista niin laita kiitos yksityisviestiä minulle, koska sitten ehkä uskaltaisin valaista tuota motiivia enemmän.
Jos jätettäs babylonian polittiikka pois tästä, koska jumalauta että se on sit mielipiteiden tyyssija! : P