Kasvinviljelytila
Valvoja: Farmari-ryhmä
Kasvinviljelytila
Olen tekemässä avomaavihannes tilaa, mutta ei ole hajua että mitä papereita ja minne tarttis lähettää sekä sivutoimisena rehun tekijänä olisin myös ja haketusta jonnin verran tekisin ku eräs pulju tarjoaa haketinta jolla menis 15 cm:n puu hakkeeksi eli jeesiä lähinnä tartten
-
Maajussi66
- Luokka: yli 300 hv
Re: Kasvinviljelytila
Harkitse nyt kerran vielä. Ainakin tuo sinun hakettimesi kuulostaa siltä, että sillä ei urakoitsija saa mitään aikaiseksi.
Minulla ei ole vielä koskaan ollut sellaista hakerankakasaa, että 15cm olisi riittävä halkaisija. 40-60cm alkaa jo olla riittävä, eli työllistyminen tyssää liian pieniin vehkeisiin.
Kun vaihtoehtona on tilata tuollainen kunnollinen haketin jolla menee läpi muutakin kuin risuja ja 100m3 kasa hupenee noin tunnissa kolmella eurolla/m3
Minulla ei ole vielä koskaan ollut sellaista hakerankakasaa, että 15cm olisi riittävä halkaisija. 40-60cm alkaa jo olla riittävä, eli työllistyminen tyssää liian pieniin vehkeisiin.
Kun vaihtoehtona on tilata tuollainen kunnollinen haketin jolla menee läpi muutakin kuin risuja ja 100m3 kasa hupenee noin tunnissa kolmella eurolla/m3
joo lähinnä mietittyttää että mitä lupia tartten tohon kasvinviljelyyn siis avomaaviahnnekset, marjat sun muut vastaavat koska Eviraan tartte viedä miljoona eri paperia ku on uusi alalla ja toi haketus homma olis sivutoimista ku tulee tehtyä noita puskan raivuita niin siinä sivus vois hakettaa ne kans
Harrastaa saanee omalla luvalla, seutusi proagria kertoo varmaan suuremmista kuvioista.