Työnhakua
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
massikka135
- Luokka: yli 150 hv
Työnhakua
työllistetty
Viimeksi muokannut massikka135, 13 Syys 2013, 21:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Työnhakua
no nyt kun ruvettiin niin kai sitä täytyy itteänsäki myydä.
Elikkä etsin varsinais-suomen,satakunnan tai e-pohjanmaan alueelta alan työpaikkaa. mahdollisimman pitkäksi aikaa.
valmistuin 2 v sitten kokemäeltä, kokemusta n. 8 vuotta alan töistä josta n. 3 v aktiivisesti.
esim kylvöä n. 700 ha.
jos saan ympäriv paikan,niin voin muuttaa työnperässä
tällä hetkellä olen sikalassa töissä huhtikuun vaihteeseen asti jonka jälkeen voin aloittaa
Markus Routi
PUH 0456303929
Elikkä etsin varsinais-suomen,satakunnan tai e-pohjanmaan alueelta alan työpaikkaa. mahdollisimman pitkäksi aikaa.
valmistuin 2 v sitten kokemäeltä, kokemusta n. 8 vuotta alan töistä josta n. 3 v aktiivisesti.
esim kylvöä n. 700 ha.
jos saan ympäriv paikan,niin voin muuttaa työnperässä
tällä hetkellä olen sikalassa töissä huhtikuun vaihteeseen asti jonka jälkeen voin aloittaa
Markus Routi
PUH 0456303929
-
massikka135
nostetaas tätä ylös
[Töitä etsin ja löysin]
Viimeksi muokannut juhoke, 27 Huhti 2014, 22:59. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Ainakin metsäpuolella on raivaushommia, jos sellainen käy ?
Metsän raivaus on siitä hyvä, että sitä voi tehdä melkein milloin tahansa.
Metsän raivaus on siitä hyvä, että sitä voi tehdä melkein milloin tahansa.
Nostetaas ylös! 
-
massikka135
Itse olen ollut työllistettynä Heinäkuusta asti joten omalta osaltani töiden haku toistaiseksi tässä.
Täältä löytys myös kiinnostusta maatalous/metsä/kuljetushommiin Pohjois-pohjanmaa Kempeleestä max 25km. Koulutusta ei ole aloille enkä ole varsinaisesti ollu kenelläkään töissä maa/metsätaloushommissa. Läheisellä maatilalla olen käynyt ikäni ja tiedän mitä homma on. Metsähommia olen tehnyt sen verran mitä omaa metsää on kaadettu. Moottorisahahommat sujuu, mutta isommilla koneilla en ole ajanut. Traktorilla olen ollut turvesuolla hommissa yhtenä kesänä. Ajokortti be ce ja turvallisuuskortit löytyy. Ikää 19v.
P: 0417771383
P: 0417771383