Liito-orava
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Liito-orava
Onko moni nähnyt liito-oravan?
Meillä on nähty liito-oravia pihapiirissä ainakin 1940-luvulta alkaen. Harvoin niitä pääse näkemään vaikka niiden papanoita löytyy puiden alta.
http://www.murtola.com/galleria/display ... =45&pos=34
Eniten niitä olen nähnyt kevättalvella liito-oravien kiima-aikana, jolloin niitä on näkynyt useampia peräkanaa liitämässä.
Mieleenpainuvinta ollut kun liitto-orava on syöksynyt suoraan minua kohti ja on sitten väistänyt, sen suuret silmät ja väistöliike kuin hävittäjä konella.
Meillä on nähty liito-oravia pihapiirissä ainakin 1940-luvulta alkaen. Harvoin niitä pääse näkemään vaikka niiden papanoita löytyy puiden alta.
http://www.murtola.com/galleria/display ... =45&pos=34
Eniten niitä olen nähnyt kevättalvella liito-oravien kiima-aikana, jolloin niitä on näkynyt useampia peräkanaa liitämässä.
Mieleenpainuvinta ollut kun liitto-orava on syöksynyt suoraan minua kohti ja on sitten väistänyt, sen suuret silmät ja väistöliike kuin hävittäjä konella.
Viimeksi muokannut Murtola_Lasse, 03 Kesä 2005, 10:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Murtola_Lasse
- Viesti:
Kyllä pihapuut suojella voisi jos niistä saa mukavan korvauksen valtiolta.
Mukava elukka, kissat niitä pistävät poskiinsa, vain häntä jää jäljelle.
Mukava elukka, kissat niitä pistävät poskiinsa, vain häntä jää jäljelle.
Viimeksi muokannut Murtola_Lasse, 01 Huhti 2005, 10:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
teräsmies24E
Ei lito-orava mikään harvinainen ole,täälläkin vaikka kuinka paljon havaintoja,ja motomiehet sanoo,kun kaataa puun,niin se menee kuin näppylähanska,ja kovaa...
Tässä jokin aika sitten oli netissä myynnissä liitiksen paskoja minigrip pussissa,euron kappale,ja 12 kpl.pussissa
ja vielä kerrottiin muistaakseni miten niitä pitäisi sijoittaa "oikeisiin"paikkoihin...piip.. terroristit! (hauska toi piip)
Tässä jokin aika sitten oli netissä myynnissä liitiksen paskoja minigrip pussissa,euron kappale,ja 12 kpl.pussissa
- Maalaispoika
Mä kans kuulin tuosta jutusta ja ilmeisesti oli vielä meidän kylältä. On sen verran ketinen kaveri, että voi hyvinkin pitää paikkansa.em kirjoitti:Tässä jokin aika sitten oli netissä myynnissä liitiksen paskoja minigrip pussissa,euron kappale,ja 12 kpl.pussissaja vielä kerrottiin muistaakseni miten niitä pitäisi sijoittaa "oikeisiin"paikkoihin...piip.. terroristit! (hauska toi piip)
Miten niin se vielä on?Maalaispoika kirjoitti:... On sen verran ketinen kaveri, että voi hyvinkin pitää paikkansa.em kirjoitti:Tässä jokin aika sitten oli netissä myynnissä liitiksen paskoja minigrip pussissa,euron kappale,ja 12 kpl.pussissaja vielä kerrottiin muistaakseni miten niitä pitäisi sijoittaa "oikeisiin"paikkoihin...piip.. terroristit! (hauska toi piip)
- Maalaispoika
Tuossa viimeisessä Hymyssä oli mielenkiintoinen juttu.
Olikohan Saaren kunnasta tai jostakin sieltä päin. Kaveri oli sodan jälkeen kielinyt asekätköistä Valpon "miehille" ja löydetty myöhemmin hirttäytyneenä. Tarina kertoo, että solmun teossa oli reppanaa vähän avustettu, kun ei ollut oikein omin voimin saanut tehtyä.
Olikohan Saaren kunnasta tai jostakin sieltä päin. Kaveri oli sodan jälkeen kielinyt asekätköistä Valpon "miehille" ja löydetty myöhemmin hirttäytyneenä. Tarina kertoo, että solmun teossa oli reppanaa vähän avustettu, kun ei ollut oikein omin voimin saanut tehtyä.