Wurth

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

956XL
Luokka: >500hv

Re: Wurth

Lukematon viesti Kirjoittaja 956XL »

Kloppi kirjoitti:Pääosin tavara ihan laadukasta, ja paljon mieluummin minä Wurth centerissä asioin kuin joidenkin kulkumulkkujen koppiautoissa. Kaikki kulkukauppiaat kyllä käännytän pois tontilta.
Tarkkanahan noiden kanssa pitää olla ts. tietoinen tuotteiden hintatasosta, kun äkkiseltään on niin ja niin halpa olevinaan (hähää, alvi nolla hinnoilla kikkailua...)
IDG:llä näyttäs kohtalaista tavaraa olevan, meinaan työkaluja, ovat ainakin julmetun arvokkaita. Tai no, esim. 2300W hitachin rälläkkä tuli hankittua viime keväänä, 130 €:lla tuli postissa pihaan, sinänsä ihan kilpailukykyinen hinta.
Hervast

Lukematon viesti Kirjoittaja Hervast »

Työhousuja olen käyttänyt wyrthiläisiä, ovat olleet mieleisiä. Muuten ei ole kokemusta kuin yhdestä 10mm kiintoavaimesta ja ruuveja että pultteja on myös joskus tullut ostettua wyrttiläisinä. Täällä halpakaupat myyvät noita w:n ruuveja ja pultteja ja loput erikoisemmat saa ruuviliikkeestä yleensä. (kuten vaikka kupolikanta rosteripultit)

Tosiaan ei taida olla paras työkalukauppa, itse ainakin valitsisin ennemin Bilteman tai sitten ostaisin tiettyä laatutavaraa sieltä mistä halvimmalla saisin. Wyrttiähän on sanottu euroopan Biltemaksi ja ei se kauhean kaukaa liippaa. Tietty jos ehto olisi oikeasti kohdallaan niin voisin asioida useammin. Ikävä vaan jos jollain 20-30% ehdolla ostettu työkalu tulee vastaan myöhemmin jonain mikälie merkkinä ja edelleen saman verran edullisempana :D Näinkin on käynyt. Jotenkin tuntuu että aika on hieman ajanut ohi noista firmoista jotka tuovat sitä "hieman parempaa" kiinankamaa ja brändäävät sen itselleen.(esim. wurth, biltema, idg, IKH) Joskus nimittäin voi löytää halpakaupoista samat käyttökelpoiset työkalut paljon edullisemmalla hinnalla.
Volvomies
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Volvomies »

suht laatukamaa, ja ikuinen takuu työkaluil kait. Eikä oo erityisen kalliskaan jos saanuna tingattuu, ja tosiaan ottaa paljolti kamaa, tietty hyvä kans et saa palajon samasta paikasta. esim. toi kakskerroksinen 32 senttinen päälle 1000m paperirulla 4 euroo+ vero ny hirveen paha oo. Ja rasvanpoistaja litratavarana halvinta mitä vastaan tullu. 20l jossai 50€ paikkeil
MB TRAC

Lukematon viesti Kirjoittaja MB TRAC »

tepukka kirjoitti:Juu % kun on kohdillaan .Olen nähnyt sellaisen lähetyslistan missä oli toppi ruuveissa alennus 98%. :mrgreen:
olen muttereista kuullut samaa saadun,firmalla toimipisteita ympärmaata jolloin ostojakin kertyy.
Vastaa Viestiin