Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Tuo koni-innostus ei muuten mahdu mun kaaliin. Niitä näkyy nykyään melkein joka torpan nurkalla. Vaikka eihän siinä mitää kun vain on ammattitaitookin sitten sen verran ettei mustasta uljaasta tuu kaakki
onhan siitä jo pian neljä ja puoli vuotta, vaikka niitä meillä viitisenkymmentä onkin. Taisin itse ulkoistaa itseni kun apevaunun laitoin, pihahommia nyt noi askareet pääosin.
-70 luvun alussa pölvästillä (SMO) Nykyään vain lammas emoja jos karisa vielä itse jaksa/osaa tai 4-5 yrittää samaa aikaan kahdelle nisälle niin täytyy pelastaa ternimaitotippoja kaikille.
Aamuin illoin tulee käytyä työ tuntuu jopa hauskalta kun pääsi reilu viikko sitten uuteen. Kahta en vaihda lypsysemaa ja se toinen oli joku ruskea ja elastinen
Klasu kirjoitti:Aamuin illoin tulee käytyä työ tuntuu jopa hauskalta kun pääsi reilu viikko sitten uuteen. Kahta en vaihda lypsysemaa ja se toinen oli joku ruskea ja elastinen
Lypsetty on sekä käsin, koneella että oikein robotillakin Robotilla muutama, joita olen nykyisessä paikassa auttanut, kun vetimet ihan liian etäällä toisistaan Eli voi senkin kai lypsyksi tulkata?! Mut kivaa puuhaa on kaikkiaan, ja ei onneksi tarvi kontata...