Apua kipin etsintään.
Valvoja: Farmari-ryhmä
Apua kipin etsintään.
Eli pitäisi löytää kippisylinteri joka nostaisi n. 2800mm, nostovoima vähintään 22t eikä öljyä kippiin saisi mennä paljoa yli 30 litraa. Nummelta löytyisi kuorma-auton kippi mutta hinta on veron kanssa reilusti yli 4000€, hieman kallis. Eli kotimaiset on kyselty ja muutamiin purkaamoihin on soiteltu mutta sopivaa ei ole löytynyt.
Jos jollain olisi linkki esim. ulkomaille tai tiedossa purkaamo mistä kannattaisi kysyllä käytettyä, olisin kiitollinen vinkistä.
Jos jollain olisi linkki esim. ulkomaille tai tiedossa purkaamo mistä kannattaisi kysyllä käytettyä, olisin kiitollinen vinkistä.
Re: Apua kipin etsintään.
Et nurmelta ole kysynyt?
- sirkussonni
- Luokka: >500hv
Täältä hain muutamia vuosia sitten, nyt näyttää hävinneen taulukot jotka aiemmin oli työntövoimista ja iskunpituuksista sekä työntövoimista eri paineilla...
http://www.yrjotenkanen.fi/mallisto.php?cat=nurmikipit
Muistaakseni oli kutakuinkin puolet nummen hinnasta!
http://www.yrjotenkanen.fi/mallisto.php?cat=nurmikipit
Muistaakseni oli kutakuinkin puolet nummen hinnasta!
- aurajokilaivuri
- Luokka: >500hv
-
Toukohousu
- Luokka: 50 hv., takaveto
Viime talvena oli sama projekti,kyselin täälläkin asiasta.Kaveri hommasi Helsingistä hydrauliikka liikkeestä mulle 22t:n kipin,italialainen kromattut putket.Jos oikein muistan ni hinta oli hieman alle 1600 euroa alvilla.Täsä paperis o 10tn kippi,isku 1990mm ja hinta 350alv.0.
Toista paperii en ny löytäny.
Löytyisikö tuon liikkeen nimeä tai yhteystietoja?Toukohousu kirjoitti:Viime talvena oli sama projekti,kyselin täälläkin asiasta.Kaveri hommasi Helsingistä hydrauliikka liikkeestä mulle 22t:n kipin,italialainen kromattut putket.Jos oikein muistan ni hinta oli hieman alle 1600 euroa alvilla.Täsä paperis o 10tn kippi,isku 1990mm ja hinta 350alv.0.
Muuten alkaa olemaan vaihtoehdot vähissä, nyt harkinnassa kärryyn hydraulipumpulla pyörivä koneisto jolla saisi hoidettua koko hydrauliikan.
Oletko kysynyt Kymppitaidosta?
Sieltä olen itse hommannut pari viimeistä sylinteriä ja tekevät varmasti tilauksesta tuollaisen. Hintaa en kyllä tiedä, mutta ei se kysyminen paljoa maksa. Toinen vaihtoehto on vaihtaa jontikat muun värisiin
www.kymppitaito.com
Sieltä olen itse hommannut pari viimeistä sylinteriä ja tekevät varmasti tilauksesta tuollaisen. Hintaa en kyllä tiedä, mutta ei se kysyminen paljoa maksa. Toinen vaihtoehto on vaihtaa jontikat muun värisiin
www.kymppitaito.com
-
gorky
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
IKH:n lehessä oli hiljakkoin 2x11tn H-kippi 1980 ekua kotimainen Nurmen tekele. Tiliasikas saa varmasti alennusta tuosta hinnasta.