Millainen koulutus teillä tilallisilla?
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: Millainen koulutus teillä tilallisilla?
-99 yo, -04 tietoliikennetekniikan ins. ja siitä asti wärtsilässä töissä. sp vielä edessä päin.
Lukio n.1,5luokkaa ,maatalousyleislinja 1v, viljelijäkoneenkorjaaja erikoistuminen varaosiin... Sen jälkeen elämänkoulua ja EU-vaatimuksia... Tulevaisuudessa jotain muuta kuin maataloutta vois katella...
Viimeksi muokannut Sepe, 02 Huhti 2009, 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Maalaispoika
- Luokka: >500hv
Onko se niitä yrittäjänopiston kursseja maidontuottajille? Mä olen samanlaisella kurssilla, vuoden päästä pitäisi valmistua, justiin oli ensimmäinen arviointikeskustelu.Make kirjoitti:Nyt on merkonomiopinnot menossa.
Yo, MVO Mustiala. Nyt jo enenpi eläkeläinen...
MJK-instituutin kurssi. Ryhmämme on kokonaan maidontuottajia, vuodenpäästä oitäisi valmistua.Maalaispoika kirjoitti:Onko se niitä yrittäjänopiston kursseja maidontuottajille? Mä olen samanlaisella kurssilla, vuoden päästä pitäisi valmistua, justiin oli ensimmäinen arviointikeskustelu.Make kirjoitti:Nyt on merkonomiopinnot menossa.
Yo 2001,Ruk, Agrologi-Amk 2007 ja nyt on sitten maatalous-metsätieteellisen opinnot gradua vaille paketissa. Jos sen jouluksi/kevääksi sais valmiiksi niin hyvä.
edit. Lisätty ruk, jos sitä koulutukseksi voi sanoa.
edit. Lisätty ruk, jos sitä koulutukseksi voi sanoa.
Viimeksi muokannut Sandels, 23 Huhti 2009, 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yo, Ruk, Piramk maatilayrityksen johtaminen, Amk-agrologiksi tänä keväänä Mustialasta...
-
Pelto-Jussi
- Luokka: yli 300 hv
Liikaa lukenu... Eikä osaa edes harmittaa
Yo, sähkövoimateknikko, levyseppähitsaaja
Ohoh, johan tuli vaikeeta>; talikkoteknikko mol:lista ja eun käskemät kurssit nukuttuna lahjakkaasti ja parikymmentäviis vuotta kokeilua hommasta ( en minä vieläkää osaa viljehtiä peltoja ja potkia kantturoita oikein )
Noooo, tuossa just seurannu erään koulun nykytointa ja todennu että ei ainakaan sieltä tule yhtään välkympiä yrittäjiä ruotuun, ei tunnu olevan paljoakaan väliä mitä opetetaan kunhan ovat pois pahanteosta! 
-
AP
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Yo, OAK ja Ruk armeijan puolella, AMK-agrologi Imolta. Siite noita minikoulutuksia Luomu-, kasvinsuojelu- ja tulityö. Eiköhän vähäksi aikaa riitä koulun penkillä istuminen, ku liki parikymmentä vuotta kaikkineen vierähti.
Kuin myösMake kirjoitti:Samanlainen koulutusputki.Rubinjo kirjoitti:yo, yov ja agrol.![]()
- Asikeikuli
- Luokka: yli 300 hv
tilalla koko ikä, levyseppä hitsaaja, armeijan sissi auk, maatilatalouden peruskurssi aikuisille ja nyt menin ..piip.. ilmoittautumaan amk hon ... tämä on ihan perseestä ..
Jaa niin tää olikin tilallisille tää galluppi...no oon mää sentäs tilallisen puoliso
Koulutukseltani oon ylioppilas, tekniikan ylioppilas. Ja siihen se taitaa jäädäkin, parikymmentä vuotta bittihommissa on opettanut tarvittavat asiat. Ekat kylvöt tein 2006 eli neljännet tulee tänä vuonna tehdyksi.
Kansakoulu
Keskikoulu
Rippikoulu ja rokotettu
Maat.teknkoulu.teknlinja Lmo
Aliups koulu Säkylä / Kaarti kunnia komppania
elämänkoulua
valtiolla palkka renkinä hevosjalostuslaitos Ypäjä
kotitilalle -84 siskoja ulosmaksellen,,,,,
pienimuotoista yritystoimintaa ohessa ja Haitarin soittoa

Keskikoulu
Rippikoulu ja rokotettu
Maat.teknkoulu.teknlinja Lmo