itelle ei ole veilä tullut maaliskuun alun numeroa vaikka aloitin tilauksen helmikuun puolessa välissä
Traktor Power
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: Traktor Power
onkos teille tullut jo muuten koneviestin uusin numero?
itelle ei ole veilä tullut maaliskuun alun numeroa vaikka aloitin tilauksen helmikuun puolessa välissä
- Auts
- Luokka: >500hv
ookkonen kirjoitti:onkos teille tullut jo muuten koneviestin uusin numero?
Kyllä mä sen eilen luin postin tuomana.
- [[cummins]]
- Luokka: yli 200 hv
onhan se tuos pöyrällä retaannu jo jonki aikaa 
Onko kukaan ostanut uutta ruotsinkielistä poweria?
mulla on muutamia lehtiä ilmestyny jostai... traktorivertailu on ihan mistä sattuu..
- [[cummins]]
- Luokka: yli 200 hv
joo, eilen luin nipun kaverin työnä nuota lehtiä. asiavirheitä näytti ollen, paskakärryn alla luki apulannanlevitin
.kyllä se niin ruottalaanen lehti on..... on siinä paljon ainakin oikeaa merkkiä ja färiä kuvis
.
Tietääkö joku että milloin sitä lehteä on alettu myymään?
[[cummins]] kirjoitti:joo, eilen luin nipun kaverin työnä nuota lehtiä. asiavirheitä näytti ollen, paskakärryn alla luki apulannanlevitin.kyllä se niin ruottalaanen lehti on..... on siinä paljon ainakin oikeaa merkkiä ja färiä kuvis
.
2007 lehdet on ainakin mulla ekoja joihin törmäsin,liekö jossain ruottinmaalla ollu aiemmin tyrkyllä .itekin oon päässy tai joutunu ko lehteen jo kahteenkin kuvaan.Sitäkautta tuli lehti tietoisuuteen ,rupes naapurin poika kertoileen et on kuvas lehdessä.Teksti lehdessä on jotenkin asiaatuntemattoman oloista,paremmikin jotain kevyttä viihdettä.Saisvat käyttää jotain oikolukijaa jolla olis myös asiantuntemusta aiheesta,jäis sanakummitukset pois.