Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
No johan on pottupelto taas sekasin
Valittaa välillä jotain että "kansiota /galleria/ ei löydy" tai jotain sinnepäin. Sitte F-Secure ilmottaa että siellä on joku Trojan-Clicker.HTML.Iframe.od
Ei hyvää päivää
Motokuski kirjoitti:No johan on pottupelto taas sekasin
Valittaa välillä jotain että "kansiota /galleria/ ei löydy" tai jotain sinnepäin. Sitte F-Secure ilmottaa että siellä on joku Trojan-Clicker.HTML.Iframe.od
Ei hyvää päivää
myös suurin osa albumeista on kadonnu! ei tuu mitään
Turhaa ennenaikaista hermostumista. Kyseessä on kuitenkin täysin ilmainen sivusto ja näin ollen
ei voi olettaakkaan että pitäisi kuuta saada taivaalta, ainakin näin olen itse ajatellut.
Kävijämäärät lisääntyvät ja palvelimien kapasiteetti ei riitä.
olen samaa mieltä 985xl kanssa että kun kävijä määrät kasvaa niin palvelimen kapasiteetti ei riitä mutta kun on noin hyvät sivut saatu niin mielestäni niiden toimivuuskaan ei saa olla mikään huono
Mistäköhän johtuu, että mulla ei näkyy uudet kuvat pikkukuvina, mutta kun klikkaa niitä, ne ei näy, ja kun vielä klikkaa isommiksi, niinne taas näkyy? vanhat kuvat näkyy ihan normaalisti.
Nyt pitäisi monet ongelmat olla takanapäin. Palvelin vaihdettiin tehokkaampaan ja koodit on laitettu uusiksi.
Jotain jäi pois, mutta keksitään uutta tilalle!