kasvipeitteisyys
Valvoja: Farmari-ryhmä
kasvipeitteisyys
täyttääkö sokerijuurikkaan naatit talviaikaisen kasvipeitevaatimuksen ?
Re: kasvipeitteisyys
Kelpaako lautasmuokkaus ?
Kultivointi ?
Lietteen levitys multaimella sänkeen
jne
Kultivointi ?
jne
EI!!!!perfekt kirjoitti:Kelpaako lautasmuokkaus ?
Kultivointi ?
jne
Puhdas sänki käy ja viherkesanto jos pellolla tukioikeus sekä tietysti nurmi. Syysviljahan ei kelpaa???
Syysvilja ei kelpaa. Poikkeuksena tietenkin jos joku on vielä vanhassa ympäristötukijärjestelmässä. Kai se vielä on mahdollista jos ei vapaaehtoisesti ole vaihtanut uuteen systeemiin. Korjatkaa jos olen väärässä.
- sirkussonni
- Luokka: >500hv
Tapettu nurmi ei kait käy kasvipeitteiseksi, tapettu juolavehnä sängellä kyllä käy.... tää on ihan selvää ja loogista.
- Rubinjo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Sänki käy. Mut jos samaiseen sänkeen kylvää syyviljan siemenet suorakylvönä ilman lannoitteita keräämään ravinteita, niin ei käy. (Tiedän, liittyy tuotantopalkkioon.) Täysin järjenvastaista joka tapauksessa.
Mitenkä Sänki johon rivien väliin kylvetty Syysviljaa gps ohjauksella tarkasti , ja Juola saanut glyfonsa,,,,,,?
Sänki siis ehjänä. Voiko tämän laittaa seuraavana vuonna jo Luomuun siirtymään ?
Entä toinen kysymys , mulla ruiskututkinto suoritettuna viideksi vuodeksi , mutta olen käyttänyt siitä vain kaksi vuotta
Onko kolme vuotta vielä jäljellä vai menenkö koulun penkille ???
Pitänee ? kysellä Teen - ja kahvinjuontikeskuksesta Asiantuntijoilta ellei Raati tiedä ,,,,,,,,

Sänki siis ehjänä. Voiko tämän laittaa seuraavana vuonna jo Luomuun siirtymään ?
Entä toinen kysymys , mulla ruiskututkinto suoritettuna viideksi vuodeksi , mutta olen käyttänyt siitä vain kaksi vuotta
Pitänee ? kysellä Teen - ja kahvinjuontikeskuksesta Asiantuntijoilta ellei Raati tiedä ,,,,,,,,
-perfekt kirjoitti:
Kyllä sinun on mentävä koulunpenkille. Käsitykseni mukaan tutkinto on voimassa 5 vuotta riippumatta siitä jos ruiskuttaa tai ei. Esimerkiksi monet opiskelijat käyvät koulussa tutkinnon eivätkä 5 vuoden aikana ollenkaan käytä kasvinsuojeluruiskua.
Voi, jos kylvät uusiksi keväällä etkä (väki)lannoita syksyllä. Edellisenä syksynä (valvonnan ulkopuolella) kylvetyt eivät käy.perfekt kirjoitti: Sänki siis ehjänä. Voiko tämän laittaa seuraavana vuonna jo Luomuun siirtymään ?![]()