2000 Pro käyttöjärjestelmän päivitys XP Home Editioniin
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
maalaistytär
- Luokka: Puutarhatraktori
2000 Pro käyttöjärjestelmän päivitys XP Home Editioniin
Onnistuukohan päivitys vanhasta 2000 Pro -> XP Home Editioniin ? Itselleni jäi vanhan työantajan kautta käyttikseksi tuo 2000 Pro ja nyt mieluusti päivittäisen sen vähän tuoreempaan. Mutta kun asennus-CD:n käynnistää, tulee heti näytölle ilmoitus ettei onnistu. Eli pitääkö poistaa vanha käyttis kokonaan vai onnistuuko jotenkin muuten ?
Re: 2000 Pro käyttöjärjestelmän päivitys XP Home Editioniin
Älä sinä hyvää käyttistä vaihda... Ei maar, jotain parempaa xp:ssäkin varmaan on, mutta en kyllä muista nyt yhtään. Mulla läppärissä 2000 pro ja pöytäkoneessa xp. No olipas taas turha kommentti.maalaistytär kirjoitti:Onnistuukohan päivitys vanhasta 2000 Pro -> XP Home Editioniin ? Itselleni jäi vanhan työantajan kautta käyttikseksi tuo 2000 Pro ja nyt mieluusti päivittäisen sen vähän tuoreempaan. Mutta kun asennus-CD:n käynnistää, tulee heti näytölle ilmoitus ettei onnistu. Eli pitääkö poistaa vanha käyttis kokonaan vai onnistuuko jotenkin muuten ?
- Cultor
- Luokka: >500hv
No ei kannata 2000 Pro:ta homeiseen XP:hen vaihtaaWesku kirjoitti:Älä sinä hyvää käyttistä vaihda... Ei maar, jotain parempaa xp:ssäkin varmaan on, mutta en kyllä muista nyt yhtään. Mulla läppärissä 2000 pro ja pöytäkoneessa xp. No olipas taas turha kommentti.maalaistytär kirjoitti:Onnistuukohan päivitys vanhasta 2000 Pro -> XP Home Editioniin ? Itselleni jäi vanhan työantajan kautta käyttikseksi tuo 2000 Pro ja nyt mieluusti päivittäisen sen vähän tuoreempaan. Mutta kun asennus-CD:n käynnistää, tulee heti näytölle ilmoitus ettei onnistu. Eli pitääkö poistaa vanha käyttis kokonaan vai onnistuuko jotenkin muuten ?
Niin, eikös 2000:nen ole periaatteessa nt-pohjainen käyttis, eli tarkoittaa sitä että on vakaampi?
Tosin ei tää mun XP pro oo mihinkään kaatuillu, ainoastaan sen takia että prosessorin tuuletin on
lakannu joskus pyörimästä ja on ylikuumentunut.. (käytössä on siis tuulettimien nopeussäätimet..)
Tosin ei tää mun XP pro oo mihinkään kaatuillu, ainoastaan sen takia että prosessorin tuuletin on
lakannu joskus pyörimästä ja on ylikuumentunut.. (käytössä on siis tuulettimien nopeussäätimet..)