Simtractor
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
VolvoMan08
- Luokka: Polkutraktori
Re: Simtractor
Osaako kukaan sanoa yhtään millon SimTractor V4 Tulee myyntiin onko varmasti parempi ku 3.66??
Voiko sitä sitten ostaa sitten/nyt sähköposti lisenssinä??
Millo se tulee myyntiin?
Voiko sitä sitten ostaa sitten/nyt sähköposti lisenssinä??
Millo se tulee myyntiin?
Re: verkkopelistä
mä sain sen toimimaan myymällä kaikki modit.forssu kirjoitti:vai että jepen kansniklas kirjoitti:selittäiskö joku tosta vähäsen että miten pystyn pelaanmaan yhe jepen kans tota pelia verkossa? optionsista löysin asetukset ja niihi laitoin ip osotteet yms..mites toimii?No mutta vähä on ollu ongelmia tuon kaksin pelin kans
- niittosilppuri
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Nyt on ilmestynyt demoversio kyseisestä pelistä. Siinä on kaksi tehtävää, jotka on suoritettava määrätyssä ajassa, niin saa palkkioksi mitallin. Viljan korjuu ja tien raivaaminen tukeista. Aika vaikeita. Mutta kannattaa yrittää, jos kiinnostusta. Löytyy osoitteesta (http://spiele.download.t-online.de/details/55531)konehalli kirjoitti:Markkinoille on tulossa keväällä uusi traktori simulaattori "Landwirtschafts Simulator 2008".
videohttp://www.youtube.com/watch?v=X8p_04gYZiU
Peli on erittäin laadukkaan näköinen ja sen hinta on saksassa 19.95€
Alapuolella muutama kuva pelistä.
![]()
-
juzzi-pegga
toimiiko tuo demo xp käyttöjärjestelmällä?onko kokemusta? miten sen saa toimimaan
- niittosilppuri
Toimii XP.ssä. Lataa sen nettisivuilta koneellesi vaikka työpöydälle ja asennat sitten sen normaalisti C:/program files tiedostoon. Kun asennus on ohi työpöydälle ilmestyy pikakuvake, josta klikataan peli auki.
-
juzzi-pegga
mut kun asensin sen kuuluu vain ääni mut ei tule kuvaa
- niittosilppuri
Pähkäilin mikä ongelma olisi, mutta mulla se aukes ok, niin vaikea keksiä ratkaisua. oletkos kokeillut uudelleen asennusta.
-
juzzi-pegga
ainakin 5 kertaa ja oon kokeillut ladata sitä 4 kertaa uudestaan mut ei toimi mut ei se mitään
mulla taas on ongelmia ton tehtävään menon kanssa. pääsen ihan hyvin peliin, mutta kun ole aloittamassa tehtävää esim. puintia, tietokone tiltaa. vika voi toki olla koneessakin. 
Re:
<laita sieltä missä on se tämmönen merkki Å niin sen vierestä oikealta onko sulla sitä koodia? jos on niin voikko lähettää?kenttamestari kirjoitti:Pari kysymystä. Siinähän jos ajelee sillä puimurilla niin siellähän on se päytävaunu niin saako sen puimurin perään? Sitten jos lähtee ulos ohjaamosta niin miten sinne pääsee takas? Ja miten puimakoneiston saa käyntiin? Kiitos jo etuk'teen jos joku valasee asiaa.
Re: pelistä
demolla pystyy
- forssu
- Luokka: yli 300 hv
- Viesti:
Re: Re:
ei pitäisi sopia koodi eri koneille.... Joten tilaappa se oikein rehellisestiHenri kirjoitti:voikko lähettää mulle sen simtractor 3.6:tosen koodin olisi hyvä peli kiitos ja miten tullaan puimurin hytistä pois?,peräkärry perään?,ja puimurin leikkuu pöytä ja mennäänhytin sisään? kiitos
-
VolvoMan08
- Luokka: Polkutraktori
Hei vielä! niin miten saan apukuskeja esim ajamaan tractoria??