Kverneland..
Valvoja: Farmari-ryhmä
Kverneland..
Kvernelandit lähtevät agrimarketin edustuksesta, minkä veikkaatte tulevan tilalle. Itse veikkaan gregoire bessonia....
Re: Kverneland..
Ööverum, toi gregoire bessoni ihan tuntematon eli en usko tulevan. Riippuu kyllä siitä mille kverne menee, eikös taaruppi ja kverne oo samaa?
''''Kukahan kvernen ottaa... Voisko olla agritek, sopis tuon taarup kuvion kautta.aksu kirjoitti:Ööverum, toi gregoire bessoni ihan tuntematon eli en usko tulevan. Riippuu kyllä siitä mille kverne menee, eikös taaruppi ja kverne oo samaa?
Tekeekös deere auroja?
- Agronautti
- Luokka: >500hv
- Viesti:
no jopas nyt jotakin...
Jospa Junkkari alkaa tekeen auroja Akrimarketille

Jospa Junkkari alkaa tekeen auroja Akrimarketille
-
massey ferguson5455
- Luokka: yli 300 hv
joo itseäkin kiinnostais mikäköhän maatalous kauppa alkaa kvernelandia myymään kun meiltäkin löytyy kvernelandin koneita 
Eikös deere tee lähes jokaista maataistelukonetta, auroja muun muassa. Agritekille todennäköisesti menee. Mahtavatko sitte luopua öövereistä...polle kirjoitti:''''Kukahan kvernen ottaa... Voisko olla agritek, sopis tuon taarup kuvion kautta.aksu kirjoitti:Ööverum, toi gregoire bessoni ihan tuntematon eli en usko tulevan. Riippuu kyllä siitä mille kverne menee, eikös taaruppi ja kverne oo samaa?
Tekeekös deere auroja?
Tuliskohan Agrimarketista Jontikan "Full liner"?polle kirjoitti:Kvernelandit lähtevät agrimarketin edustuksesta, minkä veikkaatte tulevan tilalle. Itse veikkaan gregoire bessonia....
Lähteekö Sampo seuraavaksi?
jepjep...Tutti kirjoitti:Tuliskohan Agrimarketista Jontikan "Full liner"?polle kirjoitti:Kvernelandit lähtevät agrimarketin edustuksesta, minkä veikkaatte tulevan tilalle. Itse veikkaan gregoire bessonia....
Lähteekö Sampo seuraavaksi?
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Taisi "polle" vetää huulesta eli toivottavasti oli APRILLIApolle kirjoitti:Kvernelandit lähtevät agrimarketin edustuksesta, minkä veikkaatte tulevan tilalle. Itse veikkaan gregoire bessonia....
Viimeksi muokannut Murtola_Lasse, 01 Huhti 2008, 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei kai?!Murtola_Lasse kirjoitti:Taisi "polle" vetää huulesta eli toivottavasti oli APRILLIA !polle kirjoitti:Kvernelandit lähtevät agrimarketin edustuksesta, minkä veikkaatte tulevan tilalle. Itse veikkaan gregoire bessonia....
http://www.farmit.net/farmit/fi/03_kasv ... neland.jsp
Kyllä mulla on varma tieto myös Sampon siirtymisestä muualle.
***Full liner edustus tapauksessa, kaikki muut saavat lähteä... Vain Jd koneita ja ehkä junkkari rinnalla....Tutti kirjoitti:Ei kai?!Murtola_Lasse kirjoitti:Taisi "polle" vetää huulesta eli toivottavasti oli APRILLIA !polle kirjoitti:Kvernelandit lähtevät agrimarketin edustuksesta, minkä veikkaatte tulevan tilalle. Itse veikkaan gregoire bessonia....
http://www.farmit.net/farmit/fi/03_kasv ... neland.jsp
Kyllä mulla on varma tieto myös Sampon siirtymisestä muualle.
Voisko ollu Yrma uusi edustaja, ei täällä päin noita Vogelin auroja montaa näy. Agritekille sopisi ton Taarup kuvion kautta mutta toisaalta yrityksellä aika vahvat sidokset tuohon Kongskilde ryhmään. NHK:lla tuntuu keskittyvän aika pitkälti nurmikoneisiin, ja heillä on vahva yhteistyö Kuhnin kanssa.