Polttoleikkaus
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: Polttoleikkaus
Niin ja muistakaa hyödyntää mtk alennus joka tuli alkuvuodesta.
Oli woikosken kaasuista jopa 50% hinnasta pois.
Ainakin keskipohjanmaan jäsenille
Oli woikosken kaasuista jopa 50% hinnasta pois.
Ainakin keskipohjanmaan jäsenille
Satakunnassa ollut jo useamman vuoden toi alennus. 
Eiks se jo kannattas hommata metallivannesaha,on näppärä,mittatarkat katkasut,hiljanen ja nopee,halvimpia saa alle 300€ Uranus tuonti esim. Ite oon tykästyny kovin ,aina käyttövalmis heti
- sirkussonni
- Luokka: >500hv
Laitoin sitten plasman, olis pitäny jo vuosi sitten hankkia, menin silloin ostaan uuden pillisarjan. Nyt ajatellen olisin pärjännyt vanhalla pillisarjalla ja plasmalla. Mutta ilman pillejä ei kyllä varmaankaan pärjää, lämmittämiset ym...
Plasmallani saa 25 mm asti, eli melko hyvin kotipajan tarpeisiin. Erityisesti olen mieltynyt ohuempien levyjen leikkuuominaisuuksiin, eikä lämpiä ja vetele paljoakaan.
Se on kyllä niistä tarpeista kiinni mitä hankkii.
Plasma on kyllä paljon nopeampi ottaa käyttöön, paineilmaletku kiinni, virta päälle ja kolmen sekunnin kuluttua "tähtisade" suihkii. Maadoitusjohto vaan pitää muistaa kiinni kappaleeseen laittaa. Säätö on helposti hoidettu, eikä ole turhan kranttu paksuudesta.
Vaihtoehto pulloille, vaan ei korvike.
Plasmallani saa 25 mm asti, eli melko hyvin kotipajan tarpeisiin. Erityisesti olen mieltynyt ohuempien levyjen leikkuuominaisuuksiin, eikä lämpiä ja vetele paljoakaan.
Plasma on kyllä paljon nopeampi ottaa käyttöön, paineilmaletku kiinni, virta päälle ja kolmen sekunnin kuluttua "tähtisade" suihkii. Maadoitusjohto vaan pitää muistaa kiinni kappaleeseen laittaa. Säätö on helposti hoidettu, eikä ole turhan kranttu paksuudesta.
Ja jos on tarvetta leikata rosteria ja alumiinia, niin plasmalla se käy. Raudallakin tulee helpommin siistimpi leikkausjälki kuin kaasupillillä, tottakai kaasullakin saa siististi leikattua.sirkussonni kirjoitti:Laitoin sitten plasman, olis pitäny jo vuosi sitten hankkia, menin silloin ostaan uuden pillisarjan. Nyt ajatellen olisin pärjännyt vanhalla pillisarjalla ja plasmalla. Mutta ilman pillejä ei kyllä varmaankaan pärjää, lämmittämiset ym...