Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Suomentakaa joku Amazonen puominhallinnan erot profifolding I/II. Mikä käytännön ero noissa on kun en mistään löydä tietoa agrimarketin esitteen lisäksi. Omassa pruutassa tuo ykkönen,mitä multa uupuu?
Ajattelin myös tuota Distance Controllia ehotella mutta aattelin että rupeaa Jaria tympimään koko ruisku kauppa kun tais olla ihan "hinnat alkaen" malli...
No se mutta "käytettyyn" paha laittaa,täytynee harkita jos edullinen ja voi laittaa tällaisen "vajavaisesti varustettuun" ruutaan:) Epäilen kyllä hintaa,ja eiköhän tuon puomin ehdi hoidella joysticillakin mikäli kallistaa tarttee. Toisenpuolen kallistuksen luulin kuuluvan jo tähän profi ykköseen mutta näköjään onkin koko paketin kallistus Liekö tuolle tarvetta,esteitä ei paljoa pelloilla ole ja pikkulohkoilla yhtä kankea kallistuu miten vain
jd6920 kirjoitti:Hyvän ruiskun sää ostit. Itse en ehtinyt ajoissa, kyseessä oli vastaava kuin sulla. Täytyi tyytyä uuteen. Jospa se kevääksi saapuu....
Pyhäjoeltako? Kävitkö Nivalassa,siellä se toinen vaihtoehto?
Jari kirjoitti:Pyhäjoeltako? Kävitkö Nivalassa,siellä se toinen vaihtoehto?
Eikös nämä ole yks ja sama kone?
Pyhäjoen kone UG2200 ny mulla,sieltä teidän nurkilta kiersi mulle kun ei ollu sitä kakkosta,ei kelvannu Nivalassa tilaajalle:lol:
Huoltohallilla oleva UX3200,jota tarkoitat,pyhäjoelta tuotu remppaan ja jäikin,myynnissä. Isäntä sai tai vaihtoi,miten vain,uuden koneen tilalle tulevaksi vuodeksi. Siinä jollekin uutta vastaava kone jossa uudet sähköhimmelit... Taisit joskus mainitakin tästä koneesta vaiko tuosta toisesta?
Oli kesällä laitettavana se UX3200 Liinamaalla. Kävin hakemassa JD:n huollosta ja jututin Patea. Meinas ettei iso vika.. Epäili johtosarjaa säiliön alla. Tuommonen UX3200 piti tilata. Jospa silla pruutailis....
Amazone sitten saapui kotipihaan 25.2. joten toimitus tuli "hyvissä ajoin", vaikka kevätkin tuntuu olevan jo tuloillaan
Tyyppikilvessä oli vuosilukuna 2008, joten ihan uunituore peli oli. Nyt taitaisi ottaa tiukoille saada uutta kevääksi, jos tilausta vasta jättäisi?