Hitsaus koneista..
Valvoja: Farmari-ryhmä
Hitsaus koneista..
Elikkäs ois tarkoitus hankkia hitsaus invertteriä..mitä olette inverttereistä mietlä...oisiko wallius sopiva? kokemuksia?
Mielestäni inventteri on ykkösvaihtoehto tommoseen yleishitsaukseen mitä maatiloillakin hitsaustyöt yleensä on. Pystyy hitsamaan monenlaisia rautoja ja on näppärä siirrellä paikasta toiseen.
Itellä on Kempin Minarc 150. Joku 100 kg on tullut poltettua puikkoja ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Enkä muuten ole kenenkään muunkaan kuullut minarcia moittivan. Farmarissa Kuopiossa näkyivät myivän tuota 150 minarcia messutarjouksena kopan kanssa 580 €.
Itellä on Kempin Minarc 150. Joku 100 kg on tullut poltettua puikkoja ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Enkä muuten ole kenenkään muunkaan kuullut minarcia moittivan. Farmarissa Kuopiossa näkyivät myivän tuota 150 minarcia messutarjouksena kopan kanssa 580 €.
- Auts
- Luokka: >500hv
eikös tämä ole se "käsilaukku"- malli? Mukava sitä on ainakin siirrellä, jos tarvii hitsailla eri paikoissa.Konimus kirjoitti:Mielestäni inventteri on ykkösvaihtoehto tommoseen yleishitsaukseen mitä maatiloillakin hitsaustyöt yleensä on. Pystyy hitsamaan monenlaisia rautoja ja on näppärä siirrellä paikasta toiseen.
Kyllä onAuts kirjoitti:
eikös tämä ole se "käsilaukku"- malli? Mukava sitä on ainakin siirrellä, jos tarvii hitsailla eri paikoissa.
- Asikeikuli
- Luokka: yli 300 hv
- sirkussonni
Re: wallius
No 1,5 mm peltiä tuli hitsattua pari viikkoa sitten 2 mm puikolla ja vielä onnistui. Ei nyt tietty migin veroisesti mutta hätä ei lukenu lakia. Ja edelleenkin 580 €:lla farmarissa kaupittelivat.niklas kirjoitti:eikö löydy yhtään walliuksen kannattajaa? paljonko tuon kempin hinta olikaan...mites levyjä jos hitsaileen niin mikä on minimiohuus? ei kyllä taida kovin ohueen pystyä..
Esab taitaa olla samoissa hinnoissa. Mulla on tuollainen Origo 150 ollu muutaman vuoden. http://products.esab.com/Templates/T041.asp?id=111579 Olen ollut tyytyväinen.
- Maalaispoika
Kaverin kans hommattiin Froniuksen invertteri kimppakoneeksi. Pätevältä peliltä vaikuttaa, mitä sitä on tullut käytettyä.
http://www.abajat.fi/newawtools/images/ ... ronius.pdf
http://www.abajat.fi/newawtools/images/ ... ronius.pdf
-
massey ferguson5455
- Luokka: yli 300 hv
Re: Hitsaus koneista..
meillä on wallius ja ollaan oltu tyytyväisiä