Heinän hinta pystyyn
Valvoja: Farmari-ryhmä
Heinän hinta pystyyn
Mitä kannattais maksaa heinästä joka ei oo saanu keväällä apulantaa ja on siten kohtuu huonoa?
- sirkussonni
- Luokka: >500hv
heiniä paali
kyllä tuntuu olevan kaikenlaista heinää runsaasti tarjolla, nollahintaan niiden omistaja vaihtuu täälläpäin, jopa lannoitettujenkin, jos ei ihan priimaa ole tavara.
Ei pennin latia ellei lannoitettu,lannoitetusta lähes lannoitteen hinta...
Viime vuonna olisi ollut hinta kohdallaan jos röyhkeä myyjä olisi jotain pyytänyt.
Tein luomunurmea juuri tällä viikolla,tuttu oli saanut korjuuta vastaan. Tulihan sille hintaa kun käytiin tekemässä 7.5ha kaukana kaikesta
Itse olisin ottanut ko. heinän mikäli mulle ois maksettu,ilmaiseksi en olisi kelpuuttanut eli riippuu myös sijainnista,lohkon muodosta,ojituksesta,kunnosta ym.
Viime vuonna olisi ollut hinta kohdallaan jos röyhkeä myyjä olisi jotain pyytänyt.
Tein luomunurmea juuri tällä viikolla,tuttu oli saanut korjuuta vastaan. Tulihan sille hintaa kun käytiin tekemässä 7.5ha kaukana kaikesta
Itse olisin ottanut ko. heinän mikäli mulle ois maksettu,ilmaiseksi en olisi kelpuuttanut eli riippuu myös sijainnista,lohkon muodosta,ojituksesta,kunnosta ym.