Kadonneet kuvat

Keskustelua ATK laitteista ja ohjelmista. Lisäksi maatalouden kehittyvästä teknologiasta. Uusia idoita ja apuvälineitä.

Valvoja: Farmari-ryhmä

kuulapää
Luokka: yli 150 hv

Kadonneet kuvat

Lukematon viesti Kirjoittaja kuulapää »

Muutamissa viestiketjuissa on linkitetty kuvia tuonne upload8.postimage.org. Jostain ihmeen syystä kuvat eivät minulla ilmesty viesteihin, eikä näy edes kuvan paikkaa ilmaisevaa kehystä/ruksia tjs. Kuvat saan kyllä näkymään lähdekoodista kopioimalla suoran osoitteen ja menemällä sillä katsomaan. Mitään virheilmoitusta sivuilta ei tule selaimeen eikä palomuuriin. Selaimesta (FF) olen erikseen käynyt laittamassa suostumukset näyttää kuvat tuolta osoitteesta, mutta parannusta ei tapahtunut. Sen paremmin ei kuvat näy IE:lla. Ne kuvat jotka ovat murtola.com palvelimella(tai ainakin linkitetty sinne) näkyvät. Mistä jatkaa vian etsintää?
Jorma
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Jorma »

Onpa erikoista, siis osa kuvista näkyy ja osa ei?
Wilpo
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Wilpo »

Nuo postimage.org osoitteeseen lähetyt ja linkitettyt kuvat ainakin häipyvät muutaman kuukauden päästä, jos niitä ei katsota kertaakaan. Kuvat jotka lähetään murtolan palvelimelle, niin ei häivy.
kuulapää
Luokka: yli 150 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja kuulapää »

Tuolla esim. salaoja ketjussa olevat kuvat eivät näy. Tekstitkään ei ole tippuneet oletetun kuvan vaikutuksesta, vaan teksti jatkuu vain omana kappaleena.

Eikö kuvia "katsota" jos ne linkitetään näkyväksi johonkin ketjuun mitä käydään lukemassa.

Kaikki ne kuvat jotka ovat tuolla postimage.org sivuilla eivät ilmesty.
Jari

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari »

Mulla näkyy ihan normaalisti nuo linkittämäni kuvat,vanhoissakin viestiketjuissa kuvat näkyvissä eli kyllä niitä joku joskus katsoo.
Sulla jotakin hämärää koneessa,mutta siten osaa sanoa mitä :lol: IE selaimena,tällä pelittää.
Vastaa Viestiin