Työvaatteet

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

jepu
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja jepu »

Würthilaisii oon käyttäny.. Sit on hitsausvaatteet eriksee.. Turhan kalliit noi siniset würthilaiset tuoho hitsaukseen.
ttl575

Lukematon viesti Kirjoittaja ttl575 »

Itse olen ostanut tarjouksista noita Snickersin työvaatteita. Ne kestävät, hylkivät likaa ja niissä on tarpeeksi taskuja. Lisäksi esim. housuissa on tarrakiinnitykset työkalupidikkeitä varten. Sikakalliita vaan ovat :evil: Hitsaus hommiin pitää olla omat oikeanlaiset vaatteet, etteivät kamppeet sula ihoon kiinni :)
956XL
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja 956XL »

Alkaa mennä aika pilkunviilaukseksi jos pitää olla työvaatteet koneen värin mukaan..
Noista snickerseistä tuli mieleen, itse ostin vuosi sitten housut, eipä kestänyt puoltakaan vuotta, alkoi repeämään haaroista, kuitenkin olivat ihan sopivat. Samoin hitsatessa mukavasti kankaaseen tarttui hitsiroiskeet, lahkeet täynnä pientä röpöä. En osta toiste.
Etupäässä on tullut pidettyä noita halpamarkettien tms. ~20€ vaatteita, ei oikeastaan muuta vikaa kuin se että tuppaavat kankaistaan kulumaan kamalan ohuiksi, mutteivat kuitenkaan repeä.
ttl575

Lukematon viesti Kirjoittaja ttl575 »

No näköjään Snickerseissäkin on laatueroja. Edes noista "merkkivaatteista" ei osaa sanoa missä ne on tehty, kun joissakin lukee made in eu. Voi kato olla, että sillä 9-vuotiaalla puolalaisella tytöllä on mennyt sauma väärään kohtaan :roll:
vallu6400
Luokka: 50 hv., takaveto

Lukematon viesti Kirjoittaja vallu6400 »

niihän tuo tahtoo olla. mut merkki yleensä maksaa vaik ei oo kummempi ku joku halvempi
Keke

Lukematon viesti Kirjoittaja Keke »

Onko noita työhousuja muulla mitoituksella kuin C-mitoitus. Usein tahtoo olla "nilikkashortseja" tai sitten vyötäröllä kyllä on löysää.
humppa_jokeri
Luokka: Puutarhatraktori

Lukematon viesti Kirjoittaja humppa_jokeri »

dimeksin vaatteet on helekkarin hyvvie :)
jaska6610
Luokka: 50 hv., takaveto

Lukematon viesti Kirjoittaja jaska6610 »

humppa_jokeri kirjoitti:dimeksin vaatteet on helekkarin hyvvie :)
parhaita.. hyvin kestää...
Fiatagri
Luokka: yli 200 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Fiatagri »

Fristads 8)
forssu
Luokka: yli 300 hv
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja forssu »

jepu kirjoitti:Würthilaisii oon käyttäny.. Sit on hitsausvaatteet eriksee.. Turhan kalliit noi siniset würthilaiset tuoho hitsaukseen.
multa kyrtsäs just noi wurtin pöksyt ja just niin ku siitä pahasta paikasta eli etuhaarukasta. no nyt ne on paikattu niitten haalarien kankaalla jotka palo kans vähä samas hötäkäs. ja kaiken lisäksi ne palo siin vaihees kun mettäkärryjen viimestä saumaa hioin tasasemmaks. :wink: :roll: mut se on pää asia et housut on iskus taas :wink:
T67
Luokka: Hevosaura

Lukematon viesti Kirjoittaja T67 »

[te] missäs tätä dimexiä nyt sit myydään ? voisihan niitä koittaa sitten ku tulee vaihto aika :D[/quote]
Pesulas Valtionkadulta ainaki saa, on varmaan nykyään monta mutaki paikkaa?
kyntäjä
Luokka: yli 200 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja kyntäjä »

jaska6610 kirjoitti:
humppa_jokeri kirjoitti:dimeksin vaatteet on helekkarin hyvvie :)
parhaita.. hyvin kestää...
Ei pidä paikkaansa.

Rekkamallin harmaat työhousut,todella heikot.
Itse sain 4 housut vuoteen poltto kuntoon.(useampana vuotena)
Nyt housuina l.bradonit,CAT ja snickkerit (testiä)
Samaa hinta luokkaa
Ei paluuta kertakäyttö dimexiin
Hervast

Lukematon viesti Kirjoittaja Hervast »

Itte olen tykännyt pitää mustia wurthin reisitaskuhousuja. Ihan siisti muuhunkin menoon, ei niitä housuja jaksa erikseen joka kylä- ja kauppareissulle vaihtaa. Kestävät minun käytössä hyvin.

Likaisemmissa hommissa sitten puuvillahaalarit tai turkishaalari päälle.

Metsässä ja asennushommissa tykkään käyttää yhdistelmää puolihaalarit +metsurinpusero jolloin hankalatkaan työasennot eivät kurista kainaloista tai hartioista. (joustohihat + hartiat) Juuri tuosta em. syystä olen melko huono käyttämään minkäänsortin haalareita.
claas58

Lukematon viesti Kirjoittaja claas58 »

Ei tarvitse sopia koneen väriin. Grenen työhousut ovat kestäviä ja mukavat pitää. Myös LBrador työhousut ovat hyviä mutta liian lämpimät kesällä. Jostain syystä pidän enemmän Dimexin haalareista kuin valtran haalareista. Valtran "talvitakki" on hyvä syksyllä kun takki ei ole liian lämmin.
oltsik
Luokka: yli 150 hv

Re: Työvaatteet

Lukematon viesti Kirjoittaja oltsik »

Akun kone kirjoitti:Pitääkö työvermeet sopia koneen väriin ?
No siis tottakai! Voiko joku muka tosiaan liikkua ilman valtra/massikka/JD lippiksiä ja takkeja ihmisten ilmoilla?

Vähän siisteimmissä menoissa on päällä dimeksin kamoja. Kotona sitten kauluspaidassa:D Eikun tosissaan löyty semmonen firma mikä myy käytettyjä teollisuusvaatteita ihan pilkkahintaan, luokkaa muutama euro/ vaatekappale. Sieltä sitten tuli ruotsalaisten firmojen kamppeita. Kauluspaitoja esim arlalta, volvolta ja muilta firmoilta. Ja housut paksua puuvillaa, ilmeisesti jotain paloa hidastavaa kangasta kun varustettu sellaisella lätkällä. Ihan parhaita kotihomissa kun kestävät ja on esim polvipehmusteille paikat ja sopivasti taskuja tyavaroiden hävittämiseen...
Vastaa Viestiin