Työvaatteet
Valvoja: Farmari-ryhmä
- ttl575
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Itse olen ostanut tarjouksista noita Snickersin työvaatteita. Ne kestävät, hylkivät likaa ja niissä on tarpeeksi taskuja. Lisäksi esim. housuissa on tarrakiinnitykset työkalupidikkeitä varten. Sikakalliita vaan ovat
Hitsaus hommiin pitää olla omat oikeanlaiset vaatteet, etteivät kamppeet sula ihoon kiinni 
Alkaa mennä aika pilkunviilaukseksi jos pitää olla työvaatteet koneen värin mukaan..
Noista snickerseistä tuli mieleen, itse ostin vuosi sitten housut, eipä kestänyt puoltakaan vuotta, alkoi repeämään haaroista, kuitenkin olivat ihan sopivat. Samoin hitsatessa mukavasti kankaaseen tarttui hitsiroiskeet, lahkeet täynnä pientä röpöä. En osta toiste.
Etupäässä on tullut pidettyä noita halpamarkettien tms. ~20€ vaatteita, ei oikeastaan muuta vikaa kuin se että tuppaavat kankaistaan kulumaan kamalan ohuiksi, mutteivat kuitenkaan repeä.
Noista snickerseistä tuli mieleen, itse ostin vuosi sitten housut, eipä kestänyt puoltakaan vuotta, alkoi repeämään haaroista, kuitenkin olivat ihan sopivat. Samoin hitsatessa mukavasti kankaaseen tarttui hitsiroiskeet, lahkeet täynnä pientä röpöä. En osta toiste.
Etupäässä on tullut pidettyä noita halpamarkettien tms. ~20€ vaatteita, ei oikeastaan muuta vikaa kuin se että tuppaavat kankaistaan kulumaan kamalan ohuiksi, mutteivat kuitenkaan repeä.
-
humppa_jokeri
- Luokka: Puutarhatraktori
- forssu
- Luokka: yli 300 hv
- Viesti:
multa kyrtsäs just noi wurtin pöksyt ja just niin ku siitä pahasta paikasta eli etuhaarukasta. no nyt ne on paikattu niitten haalarien kankaalla jotka palo kans vähä samas hötäkäs. ja kaiken lisäksi ne palo siin vaihees kun mettäkärryjen viimestä saumaa hioin tasasemmaks.jepu kirjoitti:Würthilaisii oon käyttäny.. Sit on hitsausvaatteet eriksee.. Turhan kalliit noi siniset würthilaiset tuoho hitsaukseen.
Ei pidä paikkaansa.jaska6610 kirjoitti:parhaita.. hyvin kestää...humppa_jokeri kirjoitti:dimeksin vaatteet on helekkarin hyvvie
Rekkamallin harmaat työhousut,todella heikot.
Itse sain 4 housut vuoteen poltto kuntoon.(useampana vuotena)
Nyt housuina l.bradonit,CAT ja snickkerit (testiä)
Samaa hinta luokkaa
Ei paluuta kertakäyttö dimexiin
Itte olen tykännyt pitää mustia wurthin reisitaskuhousuja. Ihan siisti muuhunkin menoon, ei niitä housuja jaksa erikseen joka kylä- ja kauppareissulle vaihtaa. Kestävät minun käytössä hyvin.
Likaisemmissa hommissa sitten puuvillahaalarit tai turkishaalari päälle.
Metsässä ja asennushommissa tykkään käyttää yhdistelmää puolihaalarit +metsurinpusero jolloin hankalatkaan työasennot eivät kurista kainaloista tai hartioista. (joustohihat + hartiat) Juuri tuosta em. syystä olen melko huono käyttämään minkäänsortin haalareita.
Likaisemmissa hommissa sitten puuvillahaalarit tai turkishaalari päälle.
Metsässä ja asennushommissa tykkään käyttää yhdistelmää puolihaalarit +metsurinpusero jolloin hankalatkaan työasennot eivät kurista kainaloista tai hartioista. (joustohihat + hartiat) Juuri tuosta em. syystä olen melko huono käyttämään minkäänsortin haalareita.
Re: Työvaatteet
No siis tottakai! Voiko joku muka tosiaan liikkua ilman valtra/massikka/JD lippiksiä ja takkeja ihmisten ilmoilla?Akun kone kirjoitti:Pitääkö työvermeet sopia koneen väriin ?
Vähän siisteimmissä menoissa on päällä dimeksin kamoja. Kotona sitten kauluspaidassa:D Eikun tosissaan löyty semmonen firma mikä myy käytettyjä teollisuusvaatteita ihan pilkkahintaan, luokkaa muutama euro/ vaatekappale. Sieltä sitten tuli ruotsalaisten firmojen kamppeita. Kauluspaitoja esim arlalta, volvolta ja muilta firmoilta. Ja housut paksua puuvillaa, ilmeisesti jotain paloa hidastavaa kangasta kun varustettu sellaisella lätkällä. Ihan parhaita kotihomissa kun kestävät ja on esim polvipehmusteille paikat ja sopivasti taskuja tyavaroiden hävittämiseen...