Fiat 680 dth
Valvoja: Farmari-ryhmä
- forssu
- Luokka: yli 300 hv
- Viesti:
Fiat 680 dth
kertokaapas minkälainen vekotin se on. eli mitä huonoja puolia siin on ja mitä hyvii jos siitä mitää hyvää löytää 
fiat 680
siinä on yks lujimmista kamppeista mitä löytyy.koppi ahdas.no tarviiko sinne koko suku ängetä?hyvät vaihteet joka työhön löytyy sopiva, aika riskikin.kulkee sen minkä ne aikanaan sai kulkea,joku miinus sit hydrauli suodin aika arassa paikassa kannattaa suojata... 
Onko tämä H-malli nimenomaan se jossa 8+8 suunnanvaihtaja vaihteet?? Peruskampe vailla ihmeitä.
Sellanen oli itellä pari vuotta,vaihteet oli ihan näppärät kun oppi käyttämään.
Vaihtui isompaan kun ei koko riittänyt edes kolmoskoneeksi,naapurissa tuollainen takapotku turbotettuna apevaunun edessä ja tunteja 9000,kone koskematon vaikka käyttö kovemman puoleista. Eipä tuollaista rikki saa kuin tyhmyyttään ja siihenkin tarvii yritystä
Sellanen oli itellä pari vuotta,vaihteet oli ihan näppärät kun oppi käyttämään.
Vaihtui isompaan kun ei koko riittänyt edes kolmoskoneeksi,naapurissa tuollainen takapotku turbotettuna apevaunun edessä ja tunteja 9000,kone koskematon vaikka käyttö kovemman puoleista. Eipä tuollaista rikki saa kuin tyhmyyttään ja siihenkin tarvii yritystä
- Cartel
- Luokka: yli 200 hv
Re: fiat 680
t-100 kirjoitti:siinä on yks lujimmista kamppeista mitä löytyy.koppi ahdas.no tarviiko sinne koko suku ängetä?hyvät vaihteet joka työhön löytyy sopiva, aika riskikin.kulkee sen minkä ne aikanaan sai kulkea,joku miinus sit hydrauli suodin aika arassa paikassa kannattaa suojata...
Ei tarvii koko sukua vaan ainaki minun pää jysähtelee jo pikkuheitoissa kattoon
- forssu
- Viesti:
Re: fiat 680
880/5 aiva hyvä kones mun miälestä kans mut se ei vain väännä alakiekoilla joskus on ongelmia lähtiä ison alueen ykkösellä liikkeellet-100 kirjoitti:onhanse hieman ahdas880/5 itellä ollu sama koppi hyvin on mahtunu vaikka 180 pitkä oon.680 legendaarisen 640 seuraaja
pitäs joskus pistää kuva ku 640 suolla kärryn eessä
Re: Fiat 680 dth
Itsellä oli tuo DTH-malli vuosikausia. H-kirjain tarkoittaa tiettyyn vuosimalliin asti "heavy duty"-versiota. Muistaakseni 1983 lähtien kaikki samanlaisia ilman kirjaintakin. Luja peruskone, metsään siitä ei ole ilman pohjapanssaria, vaikka sitäkin tuli tehtyä.. Moottori on laiska vakiovireessä, mutta ruuvissa on varaa kiristää. Suosittelen säätämistä dieselkorjaamolla ja samalla uudet suuttimet. Siinä 1980 mallissa ei ole lukkoa nelivetojen etuperässä. Mikä ei aina ole huono asia, 880:n kanssa raskaalla etukuormaajalla joskus vetoakseli paukkui. Ergonomia kopissa on mitä on ja vanha Pininfarinakoppi leveällä ovipalkilla.forssu kirjoitti:kertokaapas minkälainen vekotin se on. eli mitä huonoja puolia siin on ja mitä hyvii jos siitä mitää hyvää löytää
- forssu
- Viesti:
Re: 680
kyllä sinne saa kettinkiä aika palio kytkinpolustimen alle............................t-100 kirjoitti:hyvätki puolet siinä ettei koppiin mahu pakki tolkulla tavaraa,esim moottorisahan kuskaus kannattaa järjestää jollain mulla konstilla,vakuutus yhtiöt ei korvaa jos sattus palamaan
Meil on vm.-83 680 DTH turbotettuna! on pirun hyvä vehe. Turbon lisäyksen yhteydes syöttöö lisätiin maltillisesti!!! tehoo tuli lisää ja vääntö ihan julmetusti.
Hyviä puolia:
-Hyvät vaihteet, vaikka kepit keskellä!
-Kestävä yleiskone, 5000h ajettu->ainoo iso vika, taka-akselin laakeri hajos!
-Ohjaamo mun mielestä ihan hyvä (ite n. 180cm)
-Hyvä etuakseli, meillä carraro!
-Aikasekseen nopee peli, ku pääsee 40 km lootalla olevaa 110/90:ä karkuun!
Huonot puolet:
-Sähkö vikoja
Hyviä puolia:
-Hyvät vaihteet, vaikka kepit keskellä!
-Kestävä yleiskone, 5000h ajettu->ainoo iso vika, taka-akselin laakeri hajos!
-Ohjaamo mun mielestä ihan hyvä (ite n. 180cm)
-Hyvä etuakseli, meillä carraro!
-Aikasekseen nopee peli, ku pääsee 40 km lootalla olevaa 110/90:ä karkuun!
Huonot puolet:
-Sähkö vikoja