Joo riippuu kuskista. Ite oon tälläne suht lyhytkasvunen ja penkki edessä niin en nääO.J. kirjoitti:Kyllä vaan näkyymaamies kirjoitti:...Edit: Lisäänpä vielä että ulospäin alas laskiessa työtyvä vetokoukku on turha. Sitä ei kuitenkaan näe sieltä kopista ilman peiliä. Hankaloittaa vaan koukkasoperaatioo...Peiliä ei edes ole ja jos työntövarsi ei ole paikoillaan, niin näkyy jopa takalasi kiinni.
Mitä turhaa traktoreissa
Valvoja: Farmari-ryhmä
- Rubinjo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Miks oot ostanu koneen jossa noi on, jos ne on sulle turhia?HK75 kirjoitti:No niitähän on vaikka ja kuninka:
Sähkö hydrauliikka kaikkine hienouksineen, vakionopeudensäätimet, pikavaihde automaatit, auotmaatti lukot, tutkat, luisto prosentti mittarit, nappikytkimet, 85 prosenntia nostolaitteiden toiminnoista..
Olsit nykässy sen suojan siitä pois...maamies kirjoitti:Joo riippuu kuskista. Ite oon tälläne suht lyhytkasvunen ja penkki edessä niin en nääO.J. kirjoitti:Kyllä vaan näkyymaamies kirjoitti:...Edit: Lisäänpä vielä että ulospäin alas laskiessa työtyvä vetokoukku on turha. Sitä ei kuitenkaan näe sieltä kopista ilman peiliä. Hankaloittaa vaan koukkasoperaatioo...Peiliä ei edes ole ja jos työntövarsi ei ole paikoillaan, niin näkyy jopa takalasi kiinni.
.Muistaakseni vo-tapin suoja tiellä
Tarvinnu viritellä peilipatentti
Ne on vakiona sen kokoluokan koneessa. Valitettavan vähän on mitäänRubinjo kirjoitti:Miks oot ostanu koneen jossa noi on, jos ne on sulle turhia?HK75 kirjoitti:No niitähän on vaikka ja kuninka:
Sähkö hydrauliikka kaikkine hienouksineen, vakionopeudensäätimet, pikavaihde automaatit, auotmaatti lukot, tutkat, luisto prosentti mittarit, nappikytkimet, 85 prosenntia nostolaitteiden toiminnoista..
+200hp traktoria tarjolla ilman em. varusteita.
kirovets...http://members.lycos.nl/lieuwe84/fourdescphotos14.htmlHK75 kirjoitti:Ne on vakiona sen kokoluokan koneessa. Valitettavan vähän on mitäänRubinjo kirjoitti:Miks oot ostanu koneen jossa noi on, jos ne on sulle turhia?HK75 kirjoitti:No niitähän on vaikka ja kuninka:
+200hp traktoria tarjolla ilman em. varusteita.
mitä mahtaa olla vakiona...?
löytyy sivulta muuten monenlaista konetta...
-
kaks vitonen
- Luokka: Hevosaura
- aurajokilaivuri
Ei pikavaihteet oo turhia. Ainakin meijän 6400 ku kiihyttää rakasta kuormaa nii se helpottaa sitä kiihytystä. Oon sitä mieltä että kyl joku aina jotain varustetta tarvii ei ne oo huvikseen laitettu tehtaalla.-Justus- kirjoitti:Sivupeilithän on kulutustavaraa..
Tuli hankittua äkkiseltään käytetty Valtra 6400. Siinä turha varuste on pikavaihteiden pakat. Yhtä pehmoisesti saisi vaihteet riuhdottua suoraan kepistäkin.
Ihan oikeasti ne pikavaihteet on todella hanurista. Melkoinen pettymys.
Ihan aikuisten oikeasti turhaa sinä on ryömintävaihteisto.
- Rubinjo
- Viesti:
Meikäläisen koneista vain Valmetissa tuo kilisee jatkuvasti. Väliin erkkaria tms. ja taas vähän aikaa on hiljaisempaa.kaks vitonen kirjoitti:jarrupolkimen yhdistävä lukitus salpa turha kilistin...
Itse en pidä enää kattoikkunaa turhana. Trukkipiikeillä on nyt tullut nosteltua harkkolavoja ja siitä on saanut katsoa.
-
Valmettimies
- Luokka: yli 300 hv
meillä se kilisee ainoastaan majorissaO.J. kirjoitti:Meikäläisen koneista vain Valmetissa tuo kilisee jatkuvasti. Väliin erkkaria tms. ja taas vähän aikaa on hiljaisempaa.kaks vitonen kirjoitti:jarrupolkimen yhdistävä lukitus salpa turha kilistin...
Itse en pidä enää kattoikkunaa turhana. Trukkipiikeillä on nyt tullut nosteltua harkkolavoja ja siitä on saanut katsoa.
mutta turhia on mielestäni nuo pistokkeet joihin tulee jatkuvasti virtaa... kärähtää pia koko kone... itse en ole vielä huom vielä tarvinnu niitä...
- Cultor
Kiristä sen salvan kiinnityspultti, niin ei kilise. Eihän niitä jarrupolkimia yhteenlukittuina pidetäO.J. kirjoitti:Meikäläisen koneista vain Valmetissa tuo kilisee jatkuvasti. Väliin erkkaria tms. ja taas vähän aikaa on hiljaisempaa.kaks vitonen kirjoitti:jarrupolkimen yhdistävä lukitus salpa turha kilistin...