Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Edellises jaksos joku rantaruotsalain mansikan viljeliä, kova sälli, ku ite hoitaa ne viljelyshommat. Tietyst onhan siel niit mansikan poimijoit töis. Mut ei ne niit naisii mihinkää persaukisille tiloille vie. On aika vaurait tiloi.
Josko onnistaisi maikkarin puolella paremmin..parien muodostus meinaan.. Kuinka moni nainen sitten on ihan tositarkoituksella hommassa mukana? Ja mitä ne odottaa elämältä maajussin emäntänä?! Onko reaaliteetit hukassa, vai ollaanko vaan kokemuksia hakemassa..
Jos ajattelisi omalle kohdalle niin ehkä hiukan hankalaa voisi olla tutustua luontevasti kun kamerat pörrää vierellä ja mikä tahansa mitä sanot tai teet voi mennä telkkariin. Kuinkahan paljon nuo parit sai "kahdenkeskistä aikaa" ilman TV-kameroita ?
Noista "maajussille morsian" -esittelypätkistä ainakin tuli mieleen että vanha pariskunta olisi pitänyt lähettää vaikka johonkin kylpyläreissulle pariksi päiväksi silloin kun kuvausryhmä tulee. Jotenkin vaan tuntuu että se ei ole plussaa että isä ja äiti laitetaan telkkaan kehumaan poikaansa...
Kuinkas moni katsoi tänäiltana olevan ohjelman " Maajussille morsian"?
Minä en itse tykännyt henkilökohtaisesti siitä yhden miehen tavasta, kun hänellä oli "ystäväraati", joka valikoi niitä kirjeitä ja naureskeltiin toisten kuville Eikös kirjeet ole luottamuksellisesti kirjoitettuja, eikä niitä pidä näyttää toisille ilman kirjeen lähettäjän lupaa
Noh, näytti tämä olevan sen verran "ronski" isäntä, jolta saattaa odottaa mitä vain...
emäntä kirjoitti:Kuinkas moni katsoi tänäiltana olevan ohjelman " Maajussille morsian"?
Minä en itse tykännyt henkilökohtaisesti siitä yhden miehen tavasta, kun hänellä oli "ystäväraati", joka valikoi niitä kirjeitä ja naureskeltiin toisten kuville Eikös kirjeet ole luottamuksellisesti kirjoitettuja, eikä niitä pidä näyttää toisille ilman kirjeen lähettäjän lupaa
Noh, näytti tämä olevan sen verran "ronski" isäntä, jolta saattaa odottaa mitä vain...
Joo, totes vielä yhden kohdalla ettei perse kestä niin paljoo lapsia. Mutta vaatiihan tollaseen mukaan meno jo rohkeutta, että helppo se täälä anonyyminä arvostella
Jari kirjoitti:Yks oli ainakin kadonnut kokonaan kevään jäljiltä,isännistä...
Viisikin niitä oli kadonnut, alunperinhän isäntiä oli 10 joista vain puolet pääsi tähän toiseen vaiheeseen. Karsintakriteerinä oli kai saatujen kirjeiden määrä.