Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
KV 3/2003:n mukaan kääntöympyrän halkaisijat: 8400:ssa 1100/1160 ja T130:ssa 1100. Milläköhän säädöillä nuo ilmoitetut halkaisijat sitten pätevät...?
Meillä on T130 ja tuntuu niin pirun kankealta, raideleveyttä olis varaa isontaa vielä hieman niin sais pienennettyä kääntöympyrän halkaisijaa vielä nykyisestä. Tosin joka paikassa on kääntynyt, tarvittaessa vekslailemalla, missä on tarvinnut.
No kyllä se ainaki ketterämpi oli kun 170 Galacy Same tai ainaki yhtä ketterä kun 140-90 Fiatti vaikka ne on kyllä vanhoja. Niin ja ei oo rahaa hankkia ku korkeintaan joku vanha 8400:nen jos sitäkää.
omasta mielestä T ja N sarjat on erittäin ketteriä koneita eikä hitech- ja mezzo malleissakaan mitään moitittavaa kääntyvyydessä ole... kateellisten panettelua sanon mä
Ostasit siekin vaan valtran tuon eurosopperin tilalle ettei vaan pala vitsivitsi... no ainakin oma valtra kääntyy ja myös kaartaa jos kuski vaan niin haluaa. katsohan kun näissä raktoreissa on tuo ohjauspyörä joka kääntyy.
Kyllähän T Vallu on kankea,aivan kuten vanhemmat pitkäakseliväliset 8 sarjalaisetkin.
Riippuu sitten hommasta missä haittaa on.Toi 11 m taitaa olla T sarjan minimi kääntöympyrä.Mun ainakin kaatu T130 ostohaave tohon,ei pääse 3m:n kylvökoneella 'jäljille' takaisin.4m:llä onnistuu jo.
755 vallu on tallissa ja kyllä se ihan tarpeeksi kääntyy jo. Joskin 705 on jo ihan eri peli. Ainaki tutulla on eri etuakseli 705:ssa niin sehän melkein paikallaan kääntyy. Ei oo sige niin hyvä kääntymään.
Jakezu kirjoitti:755 vallu on tallissa ja kyllä se ihan tarpeeksi kääntyy jo. Joskin 705 on jo ihan eri peli. Ainaki tutulla on eri etuakseli 705:ssa niin sehän melkein paikallaan kääntyy. Ei oo sige niin hyvä kääntymään.
Niin,meillä on kans V6800.Nyt vaan olikin kysymys 8 sarjasta ja T sarjasta.
6800+muut neloset on mulle riittäviä ketteryydeltään.
Ei pidä sekoittaa Valluista puhuttaessa nelosia ja kutosia keskenään.Kun on nimenomaan ketteryydestä puhetta.