Työvaatteet

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

renkimikko
Luokka: yli 100 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja renkimikko »

oltsik,mikä firma ja missä?
claas58
Luokka: >500hv

Re: Työvaatteet

Lukematon viesti Kirjoittaja claas58 »

oltsik kirjoitti:
Akun kone kirjoitti:Pitääkö työvermeet sopia koneen väriin ?
No siis tottakai! Voiko joku muka tosiaan liikkua ilman valtra/massikka/JD lippiksiä ja takkeja ihmisten ilmoilla?

Vähän siisteimmissä menoissa on päällä dimeksin kamoja. Kotona sitten kauluspaidassa:D Eikun tosissaan löyty semmonen firma mikä myy käytettyjä teollisuusvaatteita ihan pilkkahintaan, luokkaa muutama euro/ vaatekappale. Sieltä sitten tuli ruotsalaisten firmojen kamppeita. Kauluspaitoja esim arlalta, volvolta ja muilta firmoilta. Ja housut paksua puuvillaa, ilmeisesti jotain paloa hidastavaa kangasta kun varustettu sellaisella lätkällä. Ihan parhaita kotihomissa kun kestävät ja on esim polvipehmusteille paikat ja sopivasti taskuja tyavaroiden hävittämiseen...
Käytin aikoinaan käytettyjä ruotsalaisia työvaatteita, taisi lukea Volvo nissä. Housut ei kestäneet erityisen kauan.
traktorikuski
Luokka: yli 200 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja traktorikuski »

Olen käyttänyt snikersin puuvilla/polyester housuja. Ne hengitää eli ne ei ole hirveen hikisiä kesällä. Dimeksin takit on muuten ihan kestäviä paitsi vetoketju, pari takkia olen joutunu hylkäämään sen takia. Olen vuosien varrella polttanu ainakin 4 talvihihaalarit kun olen hitsanu tai poltelut pillillä.
arsa
Luokka: yli 150 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja arsa »

Renkimikolle:Vihdissä on Citromar p.09 222 2089.Oli ainakin viime kesänä.Firma vaihtanut nimeä useaan kertaan.Siellä tehny välillä todellisia löytöjä,pienellä rahalla.Björnkläderiä ja Fristadsia. Claas58 totesi kotioloissa hyviä.
Murtola_Lasse
Luokka: >500hv
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Murtola_Lasse »

traktorikuski kirjoitti:Olen käyttänyt snikersin puuvilla/polyester housuja. Ne hengitää eli ne ei ole hirveen hikisiä kesällä. Dimeksin takit on muuten ihan kestäviä paitsi vetoketju, pari takkia olen joutunu hylkäämään sen takia. Olen vuosien varrella polttanu ainakin 4 talvihaalarit kun olen hitsanu tai poltelut pillillä.
Hitsarin nahkaesiliina on hyvä hitsihommissa :wink:

http://www.karske.fi/details.php?productid=781254
kyntäjä
Luokka: yli 200 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja kyntäjä »

Murtola_Lasse kirjoitti:
traktorikuski kirjoitti:Olen käyttänyt snikersin puuvilla/polyester housuja. Ne hengitää eli ne ei ole hirveen hikisiä kesällä. Dimeksin takit on muuten ihan kestäviä paitsi vetoketju, pari takkia olen joutunu hylkäämään sen takia. Olen vuosien varrella polttanu ainakin 4 talvihaalarit kun olen hitsanu tai poltelut pillillä.
Hitsarin nahkaesiliina on hyvä hitsihommissa :wink:

http://www.karske.fi/details.php?productid=781254
Aivan ehoton paljo hitsaavalle,ei pala maha/ munat jos kyykyssä hitsailee :lol:
Itsellä vielä hiha suojat,tinkii vaan ilman tulemaan reikiä kun käsi koukussa.
renkimikko
Luokka: yli 100 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja renkimikko »

Kiitokset arsa:lle
Timppuli
Luokka: yli 300 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Timppuli »

ei tarvi olla.. kunhan jotkut haalarit on vaan päällä.. :lol:
Vastaa Viestiin