Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Mutta mielestäni jäsenmaksu ei ole mitenkään pieni
Enkä kyllä koe saavani rahoilleni vastinetta riittävästi!
Samat edut tosiaankin saa jopa halvemmallakin eräistä paikoista!
Tässä pätee se yhden maitotuottajan kommentti, ostaessaan meijeriltä suoraan jugurttia " Ei se paljon kalliimpaa ole kuin kaupassa!"
Korjaan asiaa vielä sen takia, että en ole ilmaismatkustaja vaan jäsen!
Ja allekirjoitan tuon että, MTK:n tärkein työ on olla tuottajien edunvalvoja! Siksi itse jäsenenä olenkin. Siitä huolimatta en saa mielestäni tälläkään hetkellä vastinetta maksamalleni jäsenmaksulle =)
Mitataanpa sitä vastinetta sitten millä tavalla tahansa!
AY asioista on turha vauhkota, jokainen järjestö, liitto ym. pyrkii varmasti ajamaan omaa sekä jäsenensä etua (ehkä) Eikä varmasti sellaista järjestöä ole missä ei vapaamatkustajat saa samoja etuja!
Tätähän se verotuskin on Itsekkin elätän perheeni lisäksi monta muuta suomen kansalaista
beneri kirjoitti:Henkilöjäsenyyttä kerran harkitsin, mutta sekin jäi.
Maksut aivan liian korkeat varsinkin koska en tunne hyötyväni jäsenyydestä.
Olen MTK:n jäsen ja toimin melko aktiivisesti maaseutunuorissa. Jäseneduista en ole kovinkaan paljon hyötynyt. Olen kuitenkin katsonut tarpeelliseksi kuulua ja toimia järjestössä, joka edes yrittää ajaa viljelijöiden etua.