Moottorikelkkailijoita?
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
ValtraS260
- Luokka: Hevosaura
- Viesti:
MB TRAC kirjoitti:On se kumma kun mun lynksi tarvii sytytystulppia
Onneksi ei yleensä sulata kuin toista....aika yleinen tauti
Käsitinkö nyt oikein vai? Että kelkkasi polttaa vasenta tai oikealta pytyltä tulppaa?
Jos on näin niin, siitä mahdollisesti stefa vuotaa variaattorin puolelta ja haukkaa ilmaa sieltä liikaa josta johtuu tulppien palaminen.
-
nettijussi
- Luokka: Polkutraktori
- Viesti:
Jos kyseessä on kaksikaasarinen kone, voi myös olla kaasarin kumikurkku murtunut jostakin halki. Tämä ei ole se syy miksi oma lynksi polttaa tulppia, se voi mennä ihan kummalta vaan puoleltaValtraS260 kirjoitti:MB TRAC kirjoitti:On se kumma kun mun lynksi tarvii sytytystulppia
Onneksi ei yleensä sulata kuin toista....aika yleinen tauti
Käsitinkö nyt oikein vai? Että kelkkasi polttaa vasenta tai oikealta pytyltä tulppaa?
Jos on näin niin, siitä mahdollisesti stefa vuotaa variaattorin puolelta ja haukkaa ilmaa sieltä liikaa josta johtuu tulppien palaminen.
Re: Moottorikelkkailijoita?
Pari vuotta hyllyllä ja puristus kadonnut vasemmasta puolen, imusarja-- kaasari välinen kumi murtunut.
Kenties vielä näille lumille saa kasatuksi. Ladunteko-laitekin löytyi 30 cm hangesta vuosien jälkeen.
Kenties vielä näille lumille saa kasatuksi. Ladunteko-laitekin löytyi 30 cm hangesta vuosien jälkeen.
Koeajo kesti 300 metriä jatkuen kasvilaji tutkimuksen tekoon.Bensaletkukin oli murentunut tankkiin.
Tänä talvena tuli sytyttyä lajille, paluuta ei ole
Polaris IQ 800:lla mennään.
Lauantaina ois reissu ulkosaaristoon Haapasaareen.
Lauantaina ois reissu ulkosaaristoon Haapasaareen.
Alkoi myös lumimäärän saattelemana kuumottaa kelkan osto ja pakko se oli hakea
Parhaita kelkkailukelejä juuri meneillään!! Tuli hankittua ylivuotinen Yamaha Nytro.1050cc nelitahti.
Meillä on kaksi kelkkaa, Arctic Cat ja Yamaha. 80-luvun tuotteita kumpikin. Yamahaa ei tänä talvena ole saatu käyntiin ollenkaan. Itse en ole ehtinyt lainkaan ajamaan, mutta puolison pojat ajaa senkin edestä. Hienoa, että on toinen mahtava kelkkailutalvi peräkkäin.