Vaiko ostaja joka tienaa kymppitonnin.
Ainahan voi myös itse hoitaa homman , ei ole mitenkään vaikeaa
Sanoisin kuitenkin että vertailla kannattaa ja luulen että ajan kanssa aiheuttaa sen että kotimaan romutkin alkaa mennä oikealle hintatasolle.
Valvoja: Farmari-ryhmä
Kaverille tuli toissa iltana Xazis 160,-04 tämäkin. Siisti on,ei näytä olevan öljyvuotoja eikä lommojakaan. Pikaliitin uupui,samoin kauhat. Kyllä kannattaa tuoda vaikkei tarviskaan,hinnat ihan muuta kuin Suomen pyynnit. Itse haaveillut lähiaikoina metsä/ruiskutustraktoristakin,6550-6850 Valmetti ois kova sana...Jorma Samuli kirjoitti:http://www.chepstowplant.co.uk/stocklist.php
Tuolta -04 Komatsu 160, kone oli juuri niinkuin puheetkin eli tyytyväinen olen. Ei vuoda ja paukut tuntuu olevan tallessa.
Jon Williams myyjän nimi.
Sama täällä. Itselläni kiikarissa 100+ heppainen kone uudeksi kakkostraktoriksi. Muutamalla tonnilla (5k€+rahti) saa 15 vuotta nuoremman ja 20-30 heppaa lisää. Katsotaan nyt mihin maailma menee.Jari kirjoitti:Kaverille tuli toissa iltana Xazis 160,-04 tämäkin. Siisti on,ei näytä olevan öljyvuotoja eikä lommojakaan. Pikaliitin uupui,samoin kauhat. Kyllä kannattaa tuoda vaikkei tarviskaan,hinnat ihan muuta kuin Suomen pyynnit. Itse haaveillut lähiaikoina metsä/ruiskutustraktoristakin,6550-6850 Valmetti ois kova sana...Jorma Samuli kirjoitti:http://www.chepstowplant.co.uk/stocklist.php
Tuolta -04 Komatsu 160, kone oli juuri niinkuin puheetkin eli tyytyväinen olen. Ei vuoda ja paukut tuntuu olevan tallessa.
Jon Williams myyjän nimi.
Rahti enklanti- Turku- Kiuruvesi tammikuun lopulla;perfekt kirjoitti:Tuleehan siinnä turhaa rahtausta mutta nyt hinnat ei ole kuin puolet suomen hinnoista,,,,,,,,,
Johtuen Punnan heikosta kurssista![]()
Rahti luokkaa tonni
Ja Enklannista Kalajoelle,kone rekisteröitynä,4 tonnia veroineen,sisältäen ihan kaiken. Ite tarttee maksaa lasku,muut huolet jää muiden kontolle,paitsi koneen kunto... Mainostetaan sitten lisää mikäli tuote täyttää kriteerit,ny vain ootellaanJorma Samuli kirjoitti:Rahti enklanti- Turku- Kiuruvesi tammikuun lopulla;perfekt kirjoitti:Tuleehan siinnä turhaa rahtausta mutta nyt hinnat ei ole kuin puolet suomen hinnoista,,,,,,,,,
Johtuen Punnan heikosta kurssista![]()
Rahti luokkaa tonni
Enklannista paatilla turkkuseen vajaa 1400 ekua, Turkkusesta Kiuruvedelle 850, Kosken Autokeskus,verottomana.
Mistäs löysit tuon listan? Ainakin Richard Blandiltä löytyvät koneet ovat pari kolme tuhatta puntaa kalliimpia. Samoja koneita osa siis.perfekt kirjoitti:Britti koneissa tulee niitä valojen muutoksia yms
Yleisesti hintataso listaa ja kurssihan on nyt hyvä ostajalle ;
Tutti kirjoitti:Kaikenkaikkiaan en näe mitään syytä miksi pitäis käyttää välittäjää. Jos englanti taipuu yhtään niin ei muuta kun ite yhteyttä paikalliseen myyjään ja kauppoja hieromaan. Jos haluaa, niin puolella välittäjän palkkiosta voi käydä sen koneen sitten paikan päällä kattomassa.
Näin ekalla kerralla tuli tehtyä yks virhe; Koneita ois pitäny tuoda samalla vaivalla pari ylimäärästä...