Simtractor

Keskustelua ATK laitteista ja ohjelmista. Lisäksi maatalouden kehittyvästä teknologiasta. Uusia idoita ja apuvälineitä.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Juhki
Luokka: Hevosaura

Lukematon viesti Kirjoittaja Juhki »

Ok, kiitos sulle!
juzzi-pegga
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja juzzi-pegga »

Minulle tuli seuraavana päivänä. Siinä luki muistaakseni siinä tilauskohdassa, että kestää jonkun 48 tuntia en ole varma.
Jon^^
Luokka: Polkutraktori

Lukematon viesti Kirjoittaja Jon^^ »

Jon^^ kirjoitti:kun pelailin tota peliä demona, sain puitua pellon ja tyhjensin rekkaan sisällön, mitäs sitten pitäisi tehdä? :?
kysyen edelleen samaa...
niittosilppuri

Lukematon viesti Kirjoittaja niittosilppuri »

Onkohan toi simtractor.net ainoa osoite mistä voi ladata uusia modeja. Olen kokeillut googlettaa, mutta huonoin tuloksin. Tekis mieli vaan löytää ajosilppuriin moukinpöytä, jolla saisi karhoitetun heinän silputtua kärriin.
niittosilppuri

Jon^^ kirjoitti:
Jon^^ kirjoitti:kun pelailin tota peliä demona, sain puitua pellon ja tyhjensin rekkaan sisällön, mitäs sitten pitäisi tehdä? :?
kysyen edelleen samaa...
Siitä on kyllä aikaa, kun demoa pelasin. Mutta muistaakseni enempää demossa ei pystynyt tekemään, vaan pelin jatkaminen vaati koodien tilaamisen pelin valmistajalta. Voin muistaa väärin, mutta katsellaan, mitä muut vastaa. Jospahan sais omaankin kysymykseen vastauksen :D
Motokuski
Luokka: yli 200 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Motokuski »

niittosilppuri kirjoitti:Onkohan toi simtractor.net ainoa osoite mistä voi ladata uusia modeja. Olen kokeillut googlettaa, mutta huonoin tuloksin. Tekis mieli vaan löytää ajosilppuriin moukinpöytä, jolla saisi karhoitetun heinän silputtua kärriin.
En mä ainakaan tiedä muita osotteita.
Noukinpöytää ei ole, mutta tossa on ohje miten karhotettua rehua saa ajettua ajosilppurilla. Ohje
juzzi-pegga

Toimiiko sama lisenssikoodi jos asentaa pelin uudestaan? Pelissä on pikku ongelmia ja jos se uudelleen asennus auttaisi.
forssu
Luokka: yli 300 hv
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja forssu »

juzzi-pegga kirjoitti:Toimiiko sama lisenssikoodi jos asentaa pelin uudestaan? Pelissä on pikku ongelmia ja jos se uudelleen asennus auttaisi.
ei muistaakseni. Mitä ongelmia?
juzzi-pegga

ei tuu yötä
forssu
Viesti:

no eiköhän se oo aika pieni ongelma. Eikös se tule kun painaa F7 näppäintä? Mutta itte en oo pelannu sitä peliä niin että olis ollu "yö toiminto" päällä
niittosilppuri

Jos joutuu asentaa pelin uudelleen, niin laittaa vain saadun lisenssikoodin etusivun licence registering kohtaan uudelleen. Ja yö toiminto tulee viiveellä F7 näppäimestä :D
juzzi-pegga

kiitos kiitos paljon olen tosi kiitollinen
juzzi-pegga

Tietääkö joku että miksi lehmät ei syö heiniä?Voisko joku auttaa?aina kun oon pelannut simtractoria 3.6 niin jossakin vaiheessa lehmät ei syö.muuten onko kukaan nähnyt simtractor v4 klikkaa Tästä
Viimeksi muokannut juzzi-pegga, 17 Joulu 2007, 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
forssu
Viesti:

juzzi-pegga kirjoitti:Tietääkö joku että miksi lehmät ei syö heiniä?Voisko joku auttaa?aina kun oon pelannut simtractoria 3.6 niin jossakin vaiheessa lehmät ei syö.muuten onko kukaan nähnyt simtractor v4 youtube:ssa on nimellä simtractor v4.
no eihän "oikeatkaa" lehmät koko aikaa syö. Itte en oo huomannu kiinnittää niihin huomiota mutta eiköhän ne pidä taukoja välillä :wink: <siis pelin lehmät :lol:
juzzi-pegga

niittosilppuri kirjoitti:Jos joutuu asentaa pelin uudelleen, niin laittaa vain saadun lisenssikoodin etusivun licence registering kohtaan uudelleen. Ja yö toiminto tulee viiveellä F7 näppäimestä :D
Eli ymmärtääkseni sama lisenssikoodi toimii vielä, vaikka asentaisi pelin uudelleen?
Vastaa Viestiin