Glyfosaatin teho

Yleinen keskustelua kasviviljelystä. Viljalajikkeista, tuotannosta, laadusta, ym...

Valvoja: Farmari-ryhmä

Vesa
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Vesa »

Jorma kirjoitti:Itse ruiskutin Max:ia kolmessa erässä 10pv sitten, viikko sitten ja nyt viimeksi su ja ma välisenä yönä.

10pv sitten ja viikko sitten ruiskutetuilla lohkoilla on puintitappio jyvät ja pihatähtimö selvästi kuolleet, juolavahnässä ei oikeastaan merkkiäkään tehosta. Alkuviikosta ruiskituissa ei näy vielä mitään tehoa mihinkään kasviin.
Ainakin mulla tehosi hyvin ,bio 3L+kiinnite 2 viikkoa sitten. Kauralohkolle laitoin. Väri jo selvästi muuttunu.
Maalaispoika

Lukematon viesti Kirjoittaja Maalaispoika »

Vesa kirjoitti:Ainakin mulla tehosi hyvin ,bio 3L+kiinnite 2 viikkoa sitten. Kauralohkolle laitoin. Väri jo selvästi muuttunu.
Mulla sama juttu, heinämaat tuli ruiskutettua Bio:lla pari viikkoa sitten ja nyt ne on jo kauttaaltaan keltaisena. Tai oikeastaan valkoisena, kun kalkki on levitetty päälle. :D
Sepe

Lukematon viesti Kirjoittaja Sepe »

Kaks viikkoo sitten ajetut Agromaxit on jo selvästi vaikuttaneet. Valvatit ja ohdakkeet nitkahtanu juola muuttaa väriä samoin puintitappiot(kauralla meni aluksi alaseula kiinni itsestään). V ja O pellot sai 5l/ha juola 3ha.
Jorma

Lukematon viesti Kirjoittaja Jorma »

Nyt näkyy Max:n teho jo selvästi. Kaikka rikat valvattia lukuunottamatta ovat keltaisena, valvatti on menettänyt nestepaineen ollen kuitenkin vielä vihreä.

Viime päivien lämpimät säät lienee tehostaneet aineen vaikutusta.
Vastaa Viestiin