Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
elikkäs kertokaas nyt joku ett minkälaisesta pelistä on kymysys.. oon kyl jo lukenut siitä jotain.mutta mistä ootte ostanu sen kokoversion? toimiiko hyvinn? ku vois ostaa ku on niin kiinnostavan näköinen
elikkäs kertokaas nyt joku ett minkälaisesta pelistä on kymysys.. oon kyl jo lukenut siitä jotain.mutta mistä ootte ostanu sen kokoversion? toimiiko hyvinn? ku vois ostaa ku on niin kiinnostavan näköinen
Pelissä pitää viljellä maata, ajella traktoreilla yms. koneilla, kasveja on maissi, vilja ja heinä. Pelissä on myös lehmät, siinä pääpiirteissään.
Netistä pitää ladata demoversio, johon laitetaan se Licence Key, joka tulee sähköpostiin. Pelin tekijä on Ranskalainen. Ei tule CD:tä, paitsi jos tilasit erikseen CD:n.
forssu kirjoitti:mitäs on menny pieleen ku oon hommannu tm190 ja sen noukinvaunun niin ne on valkosia? samate on hinattavien kyntöaurojen renkaat valkoiset.
forssu kirjoitti:mitäs on menny pieleen ku oon hommannu tm190 ja sen noukinvaunun niin ne on valkosia? samate on hinattavien kyntöaurojen renkaat valkoiset.
jelppiä kaivataan
Skinit toisessa kansiossa, ei ainakaan siellä missä pitäisi.
jelppiä kaivataan
Skinit toisessa kansiossa, ei ainakaan siellä missä pitäisi.